

Η Βιολάντα καινοτομεί και πρωτοπορεί όχι μόνο σε επίπεδο προϊόντων αλλά και σε επίπεδο περιβαλλοντικής ευαισθησίας, δημιουργώντας στη Λάρισα το πρώτο και μοναδικό εργοστάσιο μπισκότων στον κόσμο χωρίς καμινάδα.
Η παγκόσμια περιβαλλοντική καινοτομία έγκειται στο γεγονός πως η πρωτοποριακή βιομηχανία μπισκότων, μέσω της μοναδικής συνδυαστικής τεχνολογίας «Βιολάντα steam free», έχει καταργήσει τις καμινάδες ρύπων στη γραμμή παραγωγής αλλά και τις καμινάδες αποβολής υδρατμών και θερμών αερίων μέσω ειδικών αναλλακτών νερού γεωθερμίας.
Η καινοτόμα τεχνολογία που παρουσιάζεται για πρώτη φορά στη βιομηχανία μπισκότων, έγκειται σε δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που ανήκει στον πρόεδρο και ιδιοκτήτη της Βιολάντα, κ. Κωνσταντίνο Τζιωρτζιώτη, ο οποίος έπειτα από πολυετή σχεδιασμό, σε συνεργασία με μηχανικούς και στελέχη της εταιρείας, ανέπτυξαν και έθεσαν σε λειτουργία την «πράσινη» τεχνολογία.
Το ύψος της επένδυσης που πραγματοποιήθηκε στην Λάρισα έφτασε τα 4,2 εκατομμύρια ευρώ και το εργοστάσιο παράγει σε πλήρη ανάπτυξη 2,5 χιλιάδες τόνους μπισκότα ετησίως. Η νέα γραμμή παραγωγής που εγκαταστάθηκε στο πράσινο εργοστάσιο της Βιολάντα θα παράγει τα παρακάτω μπισκότα:
- Πτι – Μπερ
- Digestive
- Cookies Full 45
- Μπισκότα με 3 Υλικά
ΜΠΙΣΚΌΤΑ ΒΙΟΛΑΝΤΑ BIANCA - ΠΑΡΑΓΩΓΉ
Η νέα τεχνολογία που ανέπτυξε και έθεσε σε λειτουργία για πρώτη φορά η Βιολάντα, φέρει 100% Ελληνική υπογραφή και αναμένεται να αποτελέσει αφετηρία για νέο τεχνολογικό επαναπροσδιορισμό, πολλών ψηνόμενων προϊόντων σε παγκόσμιο επίπεδο.
Αναλυτικότερα, για την επιτυχή κατάργηση των καμινάδων ρύπων κατασκευάστηκε καθετοποιημένος ηλεκτροτροφοδοτούμενος φούρνος τούνελ υποστηριζόμενος από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας ( φωτοβολταϊκά κ.α.) καταργώντας έτσι κάθε καύσιμη ύλη και εκμηδενίζοντας την εκπομπή ρύπων.
Για την κατάργηση των καμινάδων αποβολής υδρατμών και θερμών αερίων θερμοκηπίου σχεδιάστηκαν, κατασκευάστηκαν και εγκαταστάθηκαν ειδικοί εναλλάκτες νερού οι οποίοι μέσω γεωθερμίας ψύχουν διαιρετικά τους υδρατμούς με αποτέλεσμα την υγροποίηση τους. Τα οφέλη που προκύπτουν από την παραπάνω εφαρμογή είναι αφενός μεν η κατάργηση των καμινάδων υδρατμών, με αποτέλεσμα τον άμεσο περιορισμό αποβολής διοξειδίου του άνθρακα (CO2) και αφετέρου η δωρεάν παραγωγή ζεστού νερού, αρκετό για την υπερκάλυψη των αναγκών του εργοστασίου.
Η Βιολάντα διατηρώντας ακέραιη την εταιρική κουλτούρα της και λαμβάνοντας υπόψιν το δυναμικό θέρμανσης του πλανήτη και την ταχύτητα των κλιματικών μεταβολών κατήργησε τόσο τις καμινάδες ρύπων όσο και τις καμινάδες θερμών αερίων εκμηδενίζοντας σχεδόν τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) καθώς και τα ισοδύναμα (CO2e) που προκαλούνται άμεσα από τη παραγωγή ενός προϊόντος.
Παράλληλα, με την ως άνω τεχνολογία εκλογικεύεται αισθητά το κόστος παραγωγής, καθώς λόγω της υποστηριζόμενης ηλεκτροτροφοδοτησης μέσω ΑΠΕ, μειώνεται σημαντικά το ενεργειακό κόστος.
Με τη νέα τεχνολογία κατάργησης καμινάδων «Βιολάντα steam free», η Τρικαλινή Μπισκοτοποιία δημιουργεί ένα από τα πιο πράσινα εργοστάσια, μειώνοντας δραστικά το δικό της αποτύπωμα άνθρακα, θέτοντας τις βάσεις για τον περιορισμό του φαινομένου του θερμοκηπίου. Παράλληλα, η καινοτόμα τεχνολογία που ανέπτυξε η Βιολάντα, αποτελεί μια ακόμα απόδειξη πως η βιομηχανία μπορεί να λειτουργήσει βιώσιμα και να προστατεύσει το περιβάλλον.
Δημοσιεύθηκε στο dinfo.gr

Ένα όνειρο δεκαετιών για τη Κρήτη, γίνεται πραγματικότητα.
Ο ΒΟΑΚ, είναι το μεγαλύτερο οδικό έργο αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη και το κορυφαίο αναπτυξιακό έργο στην ιστορία της Κρήτης. Είναι προϋπολογισμού άνω των 2,5 δισ. ευρώ και όταν ολοκληρωθεί θα ενώνει το νησί από τον Κίσσαμο ως τη Σητεία, μειώνοντας σε θεαματικό βαθμό τα τροχαία ατυχήματα αλλά διευκολυνοντας αφάνταστα τις ζωές των Κρητικων.
Το συνολικό μήκος του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης ανέρχεται σε περίπου 300 χλμ, γεγονός που χαρακτηρίζει τον νέο αυτοκινητόδρομο ώς τον μεγαλύτερο υπό κατασκευή σε όλη την Ευρώπη τη συγκεκριμένη περίοδο.
Την συγκεκριμένη στιγμή ο οδικός άξονας ξεπερνά, οτιδήποτε άλλο σε μέγεθος στη Γηραιά Ήπειρο, αλλάζοντας τα δεδομένα στην Κρήτη. Καμία άλλη χώρα, ούτε η Γερμανία, δεν φτιάχνει τέτοιον δρόμο αυτή τη χρονική στιγμή.
Είναι επίσης το κορυφαίο οδικό έργο που θα χρηματοδοτήσει η Ευρωπαϊκή Ένωση τα επόμενα χρόνια. Η χάραξη του έργου και η χρηματοδότηση έχουν ήδη ολοκληρωθεί, όπως και το χρονοδιάγραμμα για κάθε στάδιο του έργου.
Ανάδοχος του έργου έχει οριστεί η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, με τα εργοτάξια να βρίσκονται σε τρία σημεία και συγκεκριμένα στο τμήμα «Χερσόνησος – Νεάπολη» που κατασκευάζεται μέσω Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα και στο τμήμα «Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος», που εκτελείται ως δημόσιο έργο και χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.
H εξέλιξη των εργασιών ξεπέρασε από τον Ιούνιο το 35%, με τον νέο αυτοκινητόδρομο να αποτελείται από 4 τμήματα και ειδικότερα:
Κίσσαμος – Χανιά
- Μήκος αυτοκινητοδρόμου: 37,5 km
- 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση με ΛΕΑ και κεντρική νησίδα
Χανιά – Ηράκλειο
- Μήκος αυτοκινητοδρόμου: 157,5 km – παράπλευρου / κάθετου δικτύου περίπου 150 km
- 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση με ΛΕΑ
- 26 σήραγγες μονού κλάδου
- 10,8 km νέες γέφυρες
- 20 νέοι ανισόπεδοι κόμβοι
Χερσόνησος – Νεάπολη
- Μήκος αυτοκινητοδρόμου: 22,44 km. – παράπλευρου / κάθετου δικτύου 9,65 km
- 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση με ΛΕΑ
- 12 γέφυρες μονού κλάδου (1,7 km.)
- 5 σήραγγες μονού κλάδου (συνολικού μήκους 6,75 km.)
- 5 νέοι ανισόπεδοι κόμβοι
Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος
- Μήκος αυτοκινητοδρόμου: 14,0 km
- 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση με ΛΕΑ
Δημοσιεύθηκε στο gocar

Το ξέρατε ότι η Ελβετία δεν έχει επίσημη, νομικά αναγνωρισμένη πρωτεύουσα;
Ναι μεν η Βέρνη αποτελεί την de facto πρωτεύουσα της χώρας, μα πουθενά στη νομοθεσία δεν ορίζεται ως η de jure (εκ του νόμου) πρωτεύουσα της Ελβετίας!
Δημοσιεύθηκε στο Η γεωγραφία είναι πολύ κουλ










Ηταν μόλις 19 ετών όταν έγινε η πρώτη γυναίκα που διέσχυσε τη Μάγχη το 1926 σε 14 ώρες και 31 λεπτά.

Τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει πολλά και ιδιαίτερα σημαντικά έργα μεταμορφώνοντας το οδικό δίκτυο της Ελλάδας. Ανάμεσα σε αυτά ξεχωρίζουν οι οδικές σήραγγες που οι περισσότερες από αυτές σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν από Έλληνες.
Η μεγαλύτερη σήραγγα της χώρας είναι η Τ2 Τεμπών, γνωστή και ως σήραγγα Μαρίνου Αντύπα-Ρήγα Φεραίου. Είναι μία δίδυμη οδική σήραγγα μήκους 6 χλμ. που είναι μέρος του Αυτοκινητοδρόμου 1 (Αθήνας-Θεσσαλονίκης-Ευζώνων), στην περιοχή των Τεμπών.
Αποτελεί τη μακρύτερη σήραγγα του αυτοκινητοδρόμου και, ταυτόχρονα, τη μακρύτερη οδική σήραγγα στην Ελλάδα αλλά και σε ολόκληρη τη Νοτιοανατολική Ευρώπη γενικότερα.
Ο ανατολικός κλάδος της σήραγγας ονομάστηκε προς τιμήν του κοινωνικού αγωνιστή Μαρίνου Αντύπα, ενώ ο δυτικός προς τιμήν του εθνομάρτυρα και πρόδρομου της Ελληνικής Επανάστασης, Ρήγα Φεραίου.
Η κατασκευή της είχε ξεκινήσει το 2008, αλλά το 2011 σταμάτησε για οικονομικούς λόγους. Εντός του 2014 οι εργασίες ξεκίνησαν ξανά και η παράδοσή της στην κυκλοφορία έγινε στις 7 Απριλίου 2017, ως τμήμα της παράκαμψης Τεμπών και Πλαταμώνα.
Η Σήραγγα σε αριθμούς
-Διαθέτει 2 κατακόρυφα φρεάτια και μια οριζόντια σήραγγα αερισμού/εκκαπνισμού.
-Για την κατασκευή της Σήραγγας εργάστηκαν περίπου 400 άτομα, διαφόρων ειδικοτήτων, όπως χειριστές μηχανημάτων, σιδεράδες, καλουπατζήδες, εργάτες, εργοδηγοί, μηχανικοί κλπ.
-Υπάρχουν έξοδοι κινδύνου ανά 300 μέτρα για τους πεζούς αλλά και έξοδοι κινδύνου για αυτοκίνητα κάθε 900 μέτρα, ώστε να μπορούν να κάνουν αναστροφή σε περίπτωση ατυχήματος.
-Οι εργασίες εκσκαφής που ολοκληρώθηκαν εντός του προβλεπόμενου χρονοδιαγράμματος έχουν συνολικό όγκο πάνω από 1.620.000 κυβικά.
-Για την προσωρινή υποστήριξη χρησιμοποιήθηκαν πάνω από 80.000 κυβικά σκυροδέματος.
-Για την τελική επένδυση χρησιμοποιήθηκαν πάνω από 350.000 κυβικά σκυροδέματος (όσο δηλαδή περίπου απαιτείται για την κατασκευή 1600 μονοκατοικιών).
Μην ξεχνάμε πως η σήραγγα με τη λειτουργία της κατήργησε το πιο αιματοβαμμένο τμήμα των δρόμων της χώρας, την οδική διέλευση της κοιλάδας των Τεμπών.
Ποιες είναι οι 10 μεγαλύτερες σήραγγες στην Ελλάδα
1.Σήραγγα Τεμπών (6 χλμ – Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου)
2.Σήραγγα Δρίσκου (4,6 χλμ- Εγνατία Οδός)
3.Σήραγγα Παναγοπούλας (4 χλμ- Ολυμπία Οδός)
4.Σήραγγα Μετσόβου (3,5 χλμ – Εγνατία Οδός)
5. Σήραγγα Δωδώνης (3,36 χλμ – Εγνατία Οδός)
6.Σήραγγα Κλοκοβάς (3 χλμ – Ιονία Οδός)
7.Σήραγγα Πλαταμώνα (3 χλμ -Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου)
8.Σήραγγα Οθρύος (3 χλμ – Κεντρική Οδός Ε65)
9.Σήραγγα Αγίου Κωνσταντίνου (2,5 χλμ – Νέα Οδός)
10.Σήραγγα Καστανιάς (2,22 χλμ – Εγνατία Οδός)
Πηγές: ypodomes – wikipedia

Ο Αθλητισμός Είναι Πολύ Κουλ μας περιγράφει: σήμερα έχουμε τον μεγάλο τελικό των 100 μέτρων και όλοι οι αθλητές-ζώα έχουν πάρει τις θέσεις τους στην γραμμή εκκίνησης.







