Αρκουδάκι πήγε για μπάνιο στη μικρή Πρέσπα

Αρκουδάκι πήγε για μπάνιο στη μικρή Πρέσπα

Ζεστάθηκε από τις πολύ υψηλές θερμοκρασίες και δροσίστηκε στα νερά της λίμνης
 
 
Έτσι, βουτιά στη Μικρή Πρέσπα θέλησε να κάνει ένα αρκουδάκι στην Φλώρινα, αναζητώντας μια ανάσα δροσιάς μέσα στο καλοκαίρι.
 

Οι αρκούδες απολαμβάνουν το κολύμπι σε λίμνες και ποτάμια, και είναι εξαιρετικοί κολυμβητές. Το παχύ τρίχωμά τους και την έλλειψη ιδρωτοποιών αδένων, άλλωστε τις αναγκάζει να βρίσκουν έξυπνους τρόπους για να παραμείνουν δροσερές τις ζεστές καλοκαιρινές ημέρες.

 
 

Β. Κικίλιας για Στ. Κασσελάκη: «Να μην πουλάει παραμύθια με δράκους σε βάρος της πυροσβεστικής»

Β. Κικίλιας για Στ. Κασσελάκη: «Να μην πουλάει παραμύθια με δράκους σε βάρος της πυροσβεστικής»

Vassilis Kikilias για Στ. Κασσελάκη:

«Ο κ. Κασσελάκης έχει κάθε δικαίωμα να ζητάει να ενημερώνεται αρμοδίως και να ασκεί κριτική, αυτό είναι κομμάτι της δημοκρατίας μας. Όμως, το να πουλάει παραμύθια με δράκους, ότι τάχα πετούσαν τρία εναέρια πάνω από το Βαρνάβα την ώρα που ήταν στο ΕΣΚΕΔΙΚ, δεν είναι αποδεκτό. Του έδωσε η Πυροσβεστική εγγράφως όλα τα στοιχεία με τα εναέρια, ότι δηλαδή αυτή την ώρα πετούσαν 20, και αυτός συνέχισε! Παραμύθια με δράκους μπορεί να έχει μάθει ο ίδιος να λέει στη ζωή του, αλλά όταν αφορούν τους αξιωματικούς και τους πιλότους μας, που πετούν με αυταπάρνηση και ρισκάρουν τη ζωή τους, για να σβήσουν σε ακραίες συνθήκες μία άκρως επικίνδυνη πυρκαγιά, αυτό είναι μη αποδεκτό.» δήλωσε ο Υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Βασίλης Κικίλιας, σε συνέντευξη που παραχώρησε στον τηλεοπτικό σταθμό Open και στους δημοσιογράφους Μίνα Καραμήτρου και Γιάννη Φώσκολο.

«Είδαμε αυτές τις ημέρες ειδικούς ή μη να σχολιάζουν για τις φωτιές και να δίνουν οδηγίες. Είναι άλλο πράγμα η τεκμηριωμένη κριτική και η ανάλυση των ειδικών και άλλο ο καθένας να φωνάζει στην ηγεσία της πυροσβεστικής «δεξιότερα Κουροπάτκιν». «Δεξιότερα Κουροπάτκιν» δεν υπάρχει προς τους αξιωματικούς και τα στελέχη που φέτος επιχειρησιακά αντιμετώπισαν επιτυχώς 3.500 πυρκαγιές» σημείωσε.

Πιο συγκεκριμένα, για τη διαχείριση των πυρκαγιών δήλωσε ότι «όπως είπε ο Πρωθυπουργός, μόνιμα θα προσπαθούμε να βελτιωνόμαστε και να γινόμαστε πιο ισχυροί για να προστατεύουμε τους συμπολίτες μας. Αυτή είναι η προτεραιότητα που έθεσα κι εγώ εξαρχής: η προστασία των συμπολιτών μας. Από το πρώτο τετραγωνικό μέτρο της πυρκαγιάς, έτσι όπως ξεκίνησε, μπήκε μέσα σε μία αστική περιοχή, στην κοινότητα του Βαρνάβα. Και εκεί δώσαμε μάχη σπίτι-σπίτι. Και αφήσαμε, στην πορεία της πυρκαγιάς 20-30 πυροσβεστικά εκεί. Το ίδιο και στους άλλους 20 οικισμούς μέχρι η φωτιά να φτάσει στην Πεντέλη».

Επισήμανε, δε, τις δυσκολίες που αντιμετώπισε το πυροσβεστικό σώμα, καθώς η μορφολογιά αυτής της περιοχής χαρακτηρίζεται από φαράγγια, βουνά και οικισμούς που είναι χτισμένοι μέσα στο δάσος. «Εξήγησε και ο κύριος Λέκκας ότι λόγω της στήλης καπνού η οποία δημιουργήθηκε στο μέτωπο της πυρκαγιάς, τα εναέρια μέσα δεν μπορούσαν να επιχειρήσουν και αναγκαστικά χτυπούσαν τη φωτιά δεξιά και αριστερά, ενώ οι επίγειες δυνάμεις προσπαθούσαν να βρουν τρόπο να δημιουργήσουν αντιπυρικές ζώνες, σε κάθε οικισμό. Παρότι φυσούσε βοριάς πολλές φορές η φωτιά πήγαινε κόντρα. Γιατί; Γιατί δημιουργείται και μικροκλίμα μέσα στα φαράγγια και στα βουνά  και η φωτιά έχει τις δικές της βουλές τοπικά στο σημείο εκείνο στο οποίο επιχειρούσαν οι πυροσβέστες» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Κικίλιας.

Σχετικά με την αποκατάσταση των σπιτιών που έχουν καεί ή έχουν υποστεί ζημιές δήλωσε: «αύριο το απόγευμα στην Πεντέλη θα γίνουν οι ανακοινώσεις  για τα βήματα τα οποία θα γίνουν από εδώ και πέρα. Ξαναμίλησα και χθες με τον αρμόδιο Υφυπουργό τον κύριο Χρήστο Τριαντόπουλο θέλω να πω ότι για αυτά τα σπίτια- τα οποία πρέπει να κατεδαφιστούν και να ξαναχτιστούν ή να επισκευαστούν- ήδη αν δεν έχει ολοκληρωθεί ολοκληρώνεται και στα τελευταία  από τους μηχανικούς η ανάλογη μελέτη.  Και θα αποζημιωθούν, επαναλαμβάνω, στο 80% από το ελληνικό κράτος και άλλο ένα 20% με άτοκο δάνειο. Όλα αυτά θα γίνουν στις επόμενες δέκα μέρες».

Όσον αφορά την πρόοδο στο εξοπλιστικό πρόγραμμα πολιτικής προστασίας ΑΙΓΙΣ τόνισε: «Κάναμε μια μεγάλη προσπάθεια να προχωρήσουμε με το πρόγραμμα ΑΙΓΙΣ. Το ΑΙΓΙΣ δεν υπήρχε στη χώρα, όπως δεν υπήρχε και ο Υπουργείο Πολιτικής Προστασίας. Ήταν ένα όραμα και μια φιλοδοξία μέσα από τις δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε με την κλιματική κρίση τα τελευταία χρόνια του Κυριάκου Μητσοτάκη, ο οποίος ξεκίνησε να το υλοποιεί. Έχουν συμβασιοποιηθεί 1.100 οχήματα της πυροσβεστικής. Ποτέ στην ιστορία της χώρας δεν έχουν παρθεί τόσα οχήματα όλων των τύπων για το πυροσβεστικό σώμα". Αναφερθείς στην προμήθεια των νέων αεροσκαφών Canadair ο κ. Κικίλιας υπογράμμισε: «παίρνουμε από την Καναδική εταιρεία 7 Canadair. Από το 2026 θα αρχίσουμε να τα παραλαμβάνουμε και το σύνολο τους θα το έχουμε πάρει το 2030. Σε αυτά θα προστεθούν 10 μεσαίου τύπου ελικόπτερα, μετεωρολογικοί σταθμοί, ραντάρ, τεχνητή νοημοσύνη, 100 drones και 32 τράκτορες».

Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας

Ντελιβεράδες -  Οι πραγματικοί «ήρωες» των ημερών μας

Ντελιβεράδες - Οι πραγματικοί «ήρωες» των ημερών μας

"Χθές βράδυ πήγα μια παραγγελία κοντά στο μαγαζί...
Ένας παππούλης πάνω απο 80 ίσως και 90 με τη μασκουλα του,το μπαστουνάκι του...Του δίνω το φαγητό του το οποίο κόστιζε 13.30€...
Μου έδωσε ακριβώς αυτό που βλέπετε στη φώτο, ρέστα δεν ήθελε...με κεράσει και σοκολατάκι..του είπα πως είναι πολύ καλός και πως είναι το πιο ωραίο φιλοδώρημα που πήρα εδώ και 1μιση χρόνο..και τότε ο παππούς μου είπε:
"Είναι το λιγότερο αγόρι μου που μπορώ να κάνω, μπροστά σε αυτό που κάνετε εσείς"...αφοί τον ευχαρίστησα ξανά έφυγα για επόμενες διανομές. Επόμενη στάση στα 5 χιλιόμετρα περίπου απο το μαγαζί...μια κοπελίτσα με ένα σκυλάκι...παραγγελία μέσω efood, πληρωμένη...αφού της έδωσα την παραγγελία της και χάιδεψα λίγο το άτακτο σκυλάκι της μου είπε πως είναι άτακτο γιατί ήρθε το φαΐ του...μια μερίδα γύρο...έφυγα. Δεν μου άφησε ούτε σεντ...δεν με ενδιαφέρει, ούτε το λέω σαν παράπονο...απλά να τονίσω μια διαφορά..ανάμεσα σε 2 διαφορετικές γενεές. Ένας Άνθρωπος που έζησε πολλά, φτώχεια, πείνα, κατοχή, πόλεμο, χούντα και ξέρω γω τι άλλο, θεωρεί μεγάλο πράγμα που κάποιος γυρνάει μέσα στη νύχτα και στο κρύο για να του πάει να φάει...σε σέβεται σαν άνθρωπο,για αυτό που κάνεις. Από την άλλη μια νέα κοπέλα που θα διαθέσει 7-8 ευρώ για να φάει το σκυλάκι της, δίχως ίχνος εκτίμησης για τους ανθρώπους...που δεν εκτιμάει τίποτα και κανέναν, που θα παραγγείλει και μέσα στη ζέστη και μέσα στα χιόνια αφού το μαγαζί είναι ανοιχτό..."
 
(Via: Ντελιβεράδες της Ελλάδας)
'Ενας 18χρονος Γερμανός εμαθε με τον πιο σκληρό τρόπο ότι οι κανόνες του Κ.Ο.Κ. δεν είναι για να παραβιάζονται, πόσο μάλλον όταν σχετίζονται με τον ερυθρό σηματοδότη.

'Ενας 18χρονος Γερμανός εμαθε με τον πιο σκληρό τρόπο ότι οι κανόνες του Κ.Ο.Κ. δεν είναι για να παραβιάζονται, πόσο μάλλον όταν σχετίζονται με τον ερυθρό σηματοδότη.

Ένα απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε στο Βισμπάντεν της Γερμανίας, όπου ένας 18χρονος αρχάριος οδηγός κατάφερε να παραβιάσει οκτώ κόκκινα φανάρια μέσα σε μόλις δύο λεπτά, προκαλώντας την άμεση αφαίρεση του διπλώματος οδήγησης μετά από μόλις 28 ημέρες κατοχής του.

Σύμφωνα με την τοπική ειδησεογραφική πηγή Hessenschau, το περιστατικό συνέβη στις αρχές Αυγούστου, όταν οι αστυνομικοί παρατήρησαν τον νεαρό οδηγό να περνάει ένα κόκκινο φανάρι.

Χρησιμοποιώντας μια κινητή κάμερα, ακολούθησαν τον μοτοσικλετιστή και κατέγραψαν το σοκαριστικό γεγονός. Ο οδηγός δεν σταμάτησε σε κανένα από τα επόμενα φανάρια, με αποτέλεσμα να παραβιάσει συνολικά οκτώ φανάρια σε λιγότερο από δύο λεπτά.

Τα φανάρια αυτά βρίσκονται στο κέντρο της πόλης, σε μικρή απόσταση το ένα από το άλλο, και όλα είχαν ήδη αλλάξει σε κόκκινο.

Η αστυνομία του Βισμπάντεν χαρακτήρισε το περιστατικό ως εξαιρετικά σπάνιο, τονίζοντας ότι δεν είχαν ξαναδεί κάτι παρόμοιο. Η υπόθεση είναι πλέον στα χέρια της κεντρικής υπηρεσίας επιβολής προστίμων στο Κάσελ, η οποία θα αποφασίσει αν ο 18χρονος θα τιμωρηθεί για κάθε μία από τις οκτώ παραβάσεις ή αν θα υπάρξει κάποια μείωση στην τελική ποινή λόγω του αριθμού των παραβάσεων.

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 08 19 124111

Το πρόστιμο, ωστόσο, αναμένεται να είναι βαρύ. Από τα οκτώ φανάρια, τα επτά ήταν ήδη κόκκινα για περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο, γεγονός που συνεπάγεται πρόστιμο ύψους 200 ευρώ για κάθε παράβαση και δύο βαθμούς στο σύστημα ποινών, σύμφωνα με την τοπική νομοθεσία. Εάν ο οδηγός είχε περάσει κάποιο από τα φανάρια που ήταν κόκκινα για λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο, το πρόστιμο θα ήταν 90 ευρώ και ένας βαθμός.

Αξίζει να σημειωθεί ότι υπάρχουν ορισμένες εξαιρέσεις όπου η παραβίαση ενός κόκκινου φαναριού είναι επιτρεπτή. Για παράδειγμα, όταν ένα όχημα έκτακτης ανάγκης πρέπει να μεταβεί άμεσα σε κάποιο συμβάν, αν υπάρχει πράσινο βέλος δίπλα στο κόκκινο φανάρι, ή σε περίπτωση που το φανάρι είναι ελαττωματικό και δεν αλλάζει χρώμα.

Ωστόσο, στις περισσότερες περιπτώσεις, η παραβίαση κόκκινου φαναριού είναι παράνομη και τιμωρείται αυστηρά, με αρκετές πόλεις στο εξωτερικό να χρησιμοποιούν ραντάρ για να εντοπίζουν τους παραβάτες. Αυτά τα ραντάρ ενεργοποιούνται όταν ένα όχημα περνά τη γραμμή στάσης ενώ το φανάρι είναι κόκκινο, καταγράφοντας την παράβαση. Αντίστοιχες κάμερες έχουν δρομολογηθεί να τοποθετηθούν και σε 388 φανάρια της Αθήνας, τα οποία θα επιλεγούν από τις αρμόδιες αρχές βάσει επικινδυνότητας.

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 08 19 124311

Στην Ελλάδα, η παραβίαση του κόκκινου σηματοδότη επιφέρει πρόστιμο 700 ευρώ, με αφαίρεση στοιχείων κυκλοφορίας για 60 μέρες και άδεια οδήγησης για 20 μέρες. Ταυτόχρονα, σύμφωνα με το άρθρο 45 του Ποινικού Κώδικα, όποιος παραβιάζει ερυθρό σηματοδότη τιμωρείται, αν δεν προβλέπονται βαρύτερες κυρώσεις σε άλλες διατάξεις, ως εξής:

  • Με φυλάκιση έως τρία (3) έτη, αν από την πράξη μπορεί να προκύψει κοινός κίνδυνος σε ξένα πράγματα.
  • Με φυλάκιση τουλάχιστον ενός (1) έτους, αν από την πράξη μπορεί να προκύψει κίνδυνος για άνθρωπο.
  • Με κάθειρξη έως δέκα (10) έτη, αν η πράξη είχε ως αποτέλεσμα τη βαριά σωματική βλάβη ή προκάλεσε σημαντική βλάβη σε κοινωφελείς εγκαταστάσεις.
  • Με κάθειρξη τουλάχιστον δέκα (10) ετών, αν η πράξη είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο άλλου, ενώ αν προκλήθηκε ο θάνατος μεγάλου αριθμού ανθρώπων, το δικαστήριο μπορεί να επιβάλει ισόβια κάθειρξη.Τώρα ο νεαρός οδηγός περιμένει την απόφαση της αρμόδιας αρχής για να μάθει το ακριβές ύψος του προστίμου και τις συνέπειες που θα αντιμετωπίσει.

Δημοσιεύθηκε στο carandmotor.gr

Κακιά Σκάλα. Η άγνωστη και συναρπαστική ιστορία των αθέατων πολυβολείων του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου.

Κακιά Σκάλα. Η άγνωστη και συναρπαστική ιστορία των αθέατων πολυβολείων του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου.

Η παλαιά Ε.Ο. Αθηνών-Κορίνθου στο ύψος της Κακιάς Σκάλας κρύβει μια άγνωστη ιστορία που λίγοι οδηγοί γνωρίζουν.
Δεκάδες είναι οι οδηγοί που περνούν καθημερινά από την Παλαιά Εθνική Οδό Αθηνών-Κορίνθου, αλλά ελάχιστοι γνωρίζουν ότι διασχίζουν ένα τμήμα που αποτελεί ζώσα μνήμη της γερμανικής κατοχής.
Πρόκειται για τα αθέατα πολυβολεία στο ύψος της Κακιάς Σκάλας που είναι συγκεντρωμένα σε μια απόσταση περίπου 880 μέτρων μεταξύ της παλιάς γραμμής σιδηροδρομικής γραμμής και της παλιάς Εθνικής Οδού.
Το κουβάρι της ιστορίας των πολυβολείων ξετυλίχθηκε σε ένα ενδιαφέρον βίντεο του Up Stories σε συνεργασία με τον Μιχάλη Μίλλερ και τον Γιώργο Τσάκα, Εφ. Υπολοχαγό του Ελληνικού στρατού και ιδρυτή της Railbiking in Greece, ο οποίος έφερε στο φως κάποιες άγνωστες σε πολλούς πτυχές της ιστορίας.
 
Τα πολυβολεία χτίστηκαν όταν η χώρα κατακτήθηκε από τους Γερμανο-Ιταλούς, μέσω της καταναγκαστικής εργασίας των κατοίκων των Μεγάρων, και είχαν ως στόχο να θωρακίσουν στρατηγικής σημασίας υποδομές, συμπεριλαμβανομένου του σιδηροδρόμου.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το 1941 δεν υπήρχε η παλαιά Ε.Ο., αλλά μόλις μισή λωρίδα δρόμου. Για τη μετακίνηση, λοιπόν, μεταξύ των πόλεων φρόντιζε ο σιδηρόδρομος, ο οποίος διέσχιζε την απόκρημνη περιοχή της Κακιάς Σκάλας.
Με δεδομένο, λοιπόν, ότι στο εν λόγω σημείο ένα σαμποτάζ των Ελλήνων επαναστατών, θα καθιστούσε χρονοβόρο και δύσκολο το έργο αποκατάστασης της σιδηροδρομικής γραμμής, οι Γερμανοί δημιούργησαν αυτά τα πολυβολεία που θα απέκρουαν τις επιθέσεις.
Τέλος, το βίντεο παρέχει εικόνα και μιας μισοκατεστραμμένης γέφυρας, η οποία έπεσε θύμα της καταστροφικής δράσης των Γερμανών. Ειδικότερα, κατά την αποχώρησή τους οι κατακτητές έλαβαν την εντολή να ανατινάξουν τις άνω των 20 μέτρων γέφυρες.
Από Κόρινθο μέχρι Αθήνα, η μεγαλύτερη γέφυρα ήταν ο ισθμός της Κορίνθου, ο οποίος δεν γλίτωσε από το ισοπεδωτικό έργο των Γερμανών.
 
Συμπαραγωγή Up Stories & //www.youtube.com/@Millerium-MichaelMiller
Δημοσιεύθηκε στο car and motor.gr
Το όνομα της κάθε πανσελήνου ανά μήνα

Το όνομα της κάθε πανσελήνου ανά μήνα

Γιατί οι μηνιαίες πανσέληνοι έχουν ονόματα;

Σε όλη την ιστορία, οι άνθρωποι χρησιμοποίησαν τη Σελήνη και το φως που αυτή αντανακλά για διάφορες δραστηριότητες, όπως το κυνήγι, η φύτευση και η συγκομιδή.

Οι πολιτισμοί σε όλο τον κόσμο δίνουν διαφορετικά ονόματα σε αυτές τις πανσελήνους, ανάλογα με το τι συνέβαινε κάθε μήνα. Δείτε παρακάτω όλα τα ονόματά τους:

Ιανουάριος: Πανσέληνος του Λύκου
Οι ιθαγενείς Αμερικανοί και οι Ευρωπαίοι του Μεσαίωνα την ονόμαζαν Πανσέληνο του Λύκου, πιθανώς επειδή οι λύκοι ουρλιάζουν περισσότερο αυτή την εποχή του χρόνου λόγω έλλειψης τροφής.

Φεβρουάριος: Πανσέληνος του Χιονιού
Οι χιονισμένες καιρικές συνθήκες του Φεβρουαρίου στη Βόρεια Αμερική οδήγησαν στην ονομασία Πανσέληνος του Χιονιού. Άλλα κοινά ονόματα περιλαμβάνουν την Πανσέληνο της Καταιγίδας και την Πανσέληνο της Πείνας.

Μάρτιος: Πανσέληνος του Σκουληκιού

Η Πανσέληνος του Σκουληκιού εμφανίζεται τον Μάρτιο, στο τέλος του χειμώνα, όταν τα μικρά πλάσματα, όπως τα σκουλήκια, αρχίζουν να βγαίνουν από το έδαφος. Ονομάζεται επίσης και Πανσέληνος του Γάλακτος.

Απρίλιος: Ροζ Πανσέληνος
Απογοητευτικά, η Ροζ Πανσέληνος του Απριλίου δεν είναι στην πραγματικότητα ροζ. Ονομάστηκε από τους ιθαγενείς Αμερικανούς από ροζ λουλούδια που ονομάζονται άγριο φλόξ, τα οποία ανθίζουν νωρίς την άνοιξη και εμφανίζονται σε όλη την έκταση των Ηνωμένων Πολιτειών και του Καναδά. Σε άλλους πολιτισμούς ονομάζεται επίσης Πανσέληνος του Αυγού και Πανσέληνος του Ψαριού.

Μάιος: Πανσέληνος των Λουλουδιών
Τα ανοιξιάτικα λουλούδια του Μαΐου είναι ο λόγος για το όνομα αυτής της πανσελήνου. Άλλα ονόματα περιλαμβάνουν την Πανσέληνο του Λαγού, την Πανσέληνο της Φύτευσης Καλαμποκιού και την Πανσέληνο του Γάλακτος.

Ιούνιος: Πανσέληνος της Φράουλας
Οι ιθαγενείς Αμερικανοί της φυλής Αλγκονκουίν ονόμασαν αυτή την πανσέληνο Πανσέληνο της Φράουλας, καθώς αυτή την περίοδο μάζευαν τις φράουλες. Ονομάζεται επίσης και Πανσέληνος του Μελιού, Πανσέληνος των Ρόδων και Πανσέληνος του Υδρόμελιου.

Ιούλιος: Πανσέληνος του Ελαφιού
Αυτή είναι η εποχή που τα κέρατα του αρσενικού ελαφιού μεγαλώνουν πλήρως. Αυτή η πανσέληνος ονομάζεται επίσης Πανσέληνος της Καταιγίδας, λόγω των καλοκαιρινών καταιγίδων.

Αύγουστος: Πανσέληνος του Οξύρρυγχου
Οι φυλές στη Βόρεια Αμερική ψάρευαν οξύρρυγχο, ένα είδος ψαριού γνωστό και ως μουρούνα, κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Ονομάζεται επίσης και Πανσέληνος των Σιτηρών.

Σεπτέμβριος: Πανσέληνος του Καλαμποκιού
Αν είναι η πλησιέστερη πανσέληνος στη φθινοπωρινή ισημερία, τότε ονομάζεται Πανσέληνος της Συγκομιδής. Η πανσέληνος του Σεπτεμβρίου ονομάζεται πιθανώς Πανσέληνος του Καλαμποκιού, επειδή τότε μαζεύονται οι καλλιέργειες στο τέλος της θερινής περιόδου. Εκείνη την εποχή, η Σελήνη εμφανίζεται ιδιαίτερα φωτεινή, ώστε οι αγρότες να συνεχίσουν τη συγκομιδή μέχρι αργά τη νύχτα.

Οκτώβριος: Πανσέληνος του Κυνηγιού
Αυτή είναι η περίοδος που οι άνθρωποι προετοιμάζονταν για τους χειμερινούς μήνες και κυνηγούσαν ζώα για τροφή. Όπως και η πανσέληνος του Σεπτεμβρίου, έτσι και αυτή μερικές φορές ονομάζεται Πανσέληνος της Συγκομιδής. Το 2020, η πρώτη πανσέληνος του Οκτωβρίου ήταν η Πανσέληνος της Συγκομιδής και η δεύτερη ήταν μια Μπλε Σελήνη.

Νοέμβριος: Πανσέληνος του Κάστορα
Οι κάστορες συχνά αρχίζουν να χτίζουν τα φράγματά τους αυτή την εποχή, από όπου και πήρε το όνομά της. Ονομάζεται επίσης και Πανσέληνος της Πάχνης.

Δεκέμβριος: Ψυχρή Πανσέληνος
Η χειμωνιάτικη παγωνιά έδωσε το όνομα Ψυχρή Πανσέληνος στην πανσέληνο του Δεκεμβρίου. Άλλα ονόματα περιλαμβάνουν την Πανσέληνο της Μεγάλης Νύχτας και την Πανσέληνο της Δρυός.

Δημοσιεύθηκε στο news247.gr

Τι είναι η “Μπλε Σούπερ Σελήνη” που θα φωτίσει τον αυγουστιάτικο ουρανό

Τι είναι η “Μπλε Σούπερ Σελήνη” που θα φωτίσει τον αυγουστιάτικο ουρανό

Ένα φαινόμενο σπάνιας ομορφιάς θα συμβεί τη νύχτα της Δευτέρας, όπου η “Μπλε Σούπερ Σελήνη” θα φωτίσει τον αυγουστιάτικο ουρανό

 

Στρέφοντας, το βράδυ της Δευτέρας, το βλέμμα μας στον αυγουστιάτικο ουρανό θα μπορέσουμε να θαυμάσουμε το πλήρες “φεγγάρι του Οξύρυγχου” το οποίο δεν είναι άλλο από τη “Μπλε Σούπερ Σελήνη” που ειδικά για τους λάτρεις της φωτογραφίας και της αστρονομίας αναμένεται να προσφέρει μαγευτικές εικόνες.

Τι είναι η “Σούπερ Σελήνη”
Ο όρος “Σούπερ Σελήνη” αναφέρεται, σύμφωνα με το ΒΒC, στην πανσέληνο που βρίσκεται πιο κοντά στη Γη, κάνοντάς την να φαίνεται μεγαλύτερη και φωτεινότερη από το κανονικό – έως και 15% φωτεινότερη και 30% μεγαλύτερη από τις συνηθισμένες πανσελήνους.

Τι είναι η “Μπλε Σελήνη”
Πίσω από το όνομα “Μπλε Σελήνη”, κρύβεται περισσότερη ιστορία από όση φανταζόμαστε. Υπάρχουν δύο ορισμοί για τη “Μπλε Σελήνη”.

 Ο πρώτος περιγράφει την τρίτη πανσέληνο σε μια εποχή που έχει συνολικά τέσσερις πανσελήνους. Ωστόσο, ο όρος χρησιμοποιείται επίσης για να περιγράψει ένα φαινόμενο που συμβαίνει κάθε δύο έως τρία χρόνια.

Χρειάζεται ένα έτος για να ολοκληρώσει η Γη την τροχιά της γύρω από τον Ήλιο και η Σελήνη χρειάζεται 29,5 ημέρες για να ολοκληρώσει έναν κύκλο γύρω από τη Γη. Αυτό σημαίνει ότι 12 πλήρεις κύκλοι της Σελήνης γύρω από τη Γη διαρκούν 354 ημέρες, λιγότερο δηλαδή από τις 365 ημέρες (ή 366 ημέρες κατά τη διάρκεια δίσεκτου έτους) του ημερολογιακού μας έτους.

 Καθώς τα χρονικά αυτά διαστήματα δεν ταιριάζουν απόλυτα, κάθε δύο έως τρία χρόνια έχουμε μια 13η πανσέληνο, με δύο πανσελήνους να εμφανίζονται σε έναν μόνο μήνα. Η Μπλε Σελήνη είναι η σπανιότερη δεύτερη πανσέληνος μέσα σε αυτόν τον μήνα, και η επόμενη δεν αναμένεται πριν το 2026.

Πώς θα δείτε τη “Μπλε Σούπερ Σελήνη
Για να δείτε καλύτερα τη “Μπλε Σούπερ Σελήνη”, χρειάζεστε μια καθαρή νύχτα με ελάχιστη νέφωση, μακριά από κτίρια και φώτα δρόμου, για να έχετε την καλύτερη δυνατή θέα.

Αν και δεν χρειάζεστε ειδικό εξοπλισμό για να απολαύσετε τον νυχτερινό ουρανό, ένα ζευγάρι κιάλια θα σας βοηθήσει να θαυμάσετε το φεγγάρι ακόμα καλύτερα.

 

Δημοσιεύθηκε στο thebest.gr

Το συγκινητικό αντίο του Νίκου Χαρδαλιά στον πεθερό του - Καλό ταξίδι Πατέρα μου, καλή αντάμωση ξεχωριστέ μου...

Το συγκινητικό αντίο του Νίκου Χαρδαλιά στον πεθερό του - Καλό ταξίδι Πατέρα μου, καλή αντάμωση ξεχωριστέ μου...

Ο Περιφερειάρχης Αττικής Νίκος Χαρδαλιάς αποχαιρέτησε με ένα συγκινητικό κείμενο τον πεθερό του, Χρήστο Παναγιωτόπουλο.

Ο Χρήστος Παναγιωτόπουλος ήταν συνταξιούχος αυτοκινητιστής, οδηγός ταξί με έδρα την Κυπαρισσία στην οποία έζησε κι έκανε οικογένεια με τη σύζυγό του Δήμητρα Αργυροπούλου.

Μεγάλωσαν με ήθος τρία παιδιά, τη Χάιδω νομικό, τον Γιώργο στρατιωτικό και την Γιώτα καθηγήτρια φυσικής αγωγής η οποία είναι και δεύτερη σύζυγος του Περιφερειάρχη Αττικής, Νίκου Χαρδαλιά.

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 08 18 193740

 

Στη ζωή του ευτύχησε να δει τα παιδιά του να προοδεύουν, να ανοίγουν τα φτερά τους, να κάνουν οικογένειες και χάρηκε με τα εγγόνια του!

Ο Περιφερειάρχης Αττικής μοιράστηκε με τους followers του μια τρυφερή ανάρτηση στην οποία έγραφε:

«Ένα ξεχωριστό Άνθρωπο, πατέρα, σύζυγο, παππού αποφάσισε η Παναγιά ανήμερα τον Δεκαπενταύγουστο να πάρει κοντά της, μαζί της...

Χρήστο μου αγαπημένε, έφυγες για το δικό σου ταξίδι στο φως με την μοναδική αξιοπρέπεια που έζησες ολόκληρη τη ζωή σου. Μια ζωή δύσκολη από τα παιδικά σου χρόνια που με τον χαρακτήρα σου, το σθένος σου, την εργατικότητα και εντιμότητά σου, την δύναμη και μεγαλείο της ψυχής σου την έκανες τόσο λαμπερή.

Αυτά τα τελευταία 15 χρόνια που άνοιξες την αγκαλιά σου και με υποδέχτηκες (όχι σαν πεθερός αλλά σαν πατέρας) ως ένα ακόμα παιδί σου στην τόσο όμορφη και ξεχωριστή οικογένεια σου, ήταν όλα μοναδικά σε αισθήματα, εμπειρίες, συγκινήσεις, στιγμές. Και θα μείνουν όλα βαθιά μέσα μου, στην ψυχή, στην καρδιά μου. Θα μου λείπουν πάντα οι συζητήσεις μας, θα με συνοδεύουν πάντα οι παραινέσεις σου, οι συμβουλές σου.

Καλό ταξίδι Πατέρα μου, καλή αντάμωση ξεχωριστέ μου...»

Για την ιστορία, ο Νίκος Χαρδαλίας έχει μια κόρη με την Γιώτα Παναγιωτοπούλου, την Δήμητρα και μια ακόμη κόρη από την πρώτη του σύζυγο Αργυρώ Μαστρανδρέου, την Ιωάννα.

Δημοσιεύθηκε στο eirinika.gr

Μάθε από πού βγήκε η φράση «μην τον είδατε τον Παναγή»

Μάθε από πού βγήκε η φράση «μην τον είδατε τον Παναγή»

Οι παροιμίες και οι λαϊκές ρήσεις είναι πολύτιμα κομμάτια του πολιτισμικού μας πλούτου. Περνούν από γενιά σε γενιά, φέρουν μαζί τους σοφία αιώνων, κωδικοποιημένη σε σύντομες και εύστοχες φράσεις.

Κάθε λέξη, κάθε στίχος, έχει βαθύ νόημα, αποτυπώνοντας την εμπειρία, τις αξίες και τις πεποιθήσεις του κάθε λαού.

Μάθε από πού βγήκε η φράση «μην τον είδατε τον Παναγή»
Σίγουρα έχετε ακούσει πολλές φορές τη φράση «μην τον είδατε τον Παναγή». Την λέμε σε κάποιον που υπόσχεται κάτι αλλά τελικά δεν κρατάει την υπόσχεση, αλλά τελικά εξαφανίζεται. Ωστόσο λίγοι είναι εκείνοι που γνωρίζουν από πού προέρχεται η φράση.

Σύμφωνα με τον δημοσιογράφο, λογοτέχνη και ηθοποιό Τάκη Νατσούλη, πρόκειται για μια φράση που γεννήθηκε στον καιρό της γερμανικής Κατοχής, στα Μέγαρα της Αττικής. Ο Παναγής ήταν ένας απατεώνας, που στις μαύρες μέρες της Κατοχής, εξαπάτησε κάποιες γυναίκες με την υπόσχεση του γάμου. Αφού τους πήρε αρκετά χρήματα, όριζε την ημερομηνία του γάμου.

 Όμως όταν ερχόταν εκείνη η ημέρα αυτός εξαφανιζόταν. Οι άτυχες κοπέλες μάταια τον περίμεναν στην εκκλησία, την ώρα που οι συγγενείς ρωτούσαν όποιον έβλεπαν «μήπως είδατε τον Παναγή;». Από τα περιστατικά αυτά, λέγεται πως βγήκε και η φράση.

Συνοψίζοντας, οι παροιμίες και οι λαϊκές ρήσεις αποτελούν ανεκτίμητο θησαυρό γνώσης και σοφίας. Είναι ο καθρέφτης του λαϊκού μας πνεύματος, αποτυπώνοντας την κοσμοθεωρία, τις αξίες και την καθημερινότητα των προγόνων μας.

Γι’ αυτό είναι σημαντικό να τις μεταλαμπαδεύουμε στις επόμενες γενιές.

Δημοσιεύθηκε στο FOXreport.gr

 

 

 

Ως τις 2 Σεπτεμβρίου η σύνδεση με το IRIS

Ως τις 2 Σεπτεμβρίου η σύνδεση με το IRIS

Την υποχρέωση σύνδεσης του επαγγελματικού τους λογαριασμού με το σύστημα άμεσων πληρωμών IRIS, προκειμένου να δέχονται πληρωμές από τους πελάτες τους, υπενθυμίζουν το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και η ΑΑΔΕ με προσωπικό μήνυμα προς τους ελεύθερους επαγγελματίες και αυτοαπασχολούμενους ενόψει λήξης της σχετικής προθεσμίας. Η ΑΑΔΕ ενημερώνει επίσης τους υπόχρεους για τη μετάθεση της προθεσμίας συμμόρφωσης έως τη Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου, δεδομένου ότι η 31η Αυγούστου που είχε τεθεί ως καταληκτική ημερομηνία είναι ημέρα Σάββατο.

 

Το μήνυμα εστάλη σε 294.510 υπόχρεους οι οποίοι σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία δεν έχουν προχωρήσει μέχρι σήμερα σε σύνδεση του επαγγελματικού τους λογαριασμού με το IRIS.

Συγκεκριμένα μέσω του IRIS:

● Οι πελάτες μπορούν να πραγματοποιούν πληρωμές χωρίς καμία προμήθεια, 24 ώρες το 24ωρο και χωρίς να είναι απαραίτητο να γνωρίζουν τον αριθμό τραπεζικού λογαριασμού του επαγγελματία ή να καταχωρίσουν τα στοιχεία της χρεωστικής ή πιστωτικής τους κάρτας. Αρκεί να γνωρίζουν το κινητό τηλέφωνο ή τον ΑΦΜ του επαγγελματία ή να σαρώσουν τον QR κωδικό που αντιστοιχεί στον τραπεζικό λογαριασμό του επαγγελματία.

● Οι επαγγελματίες λαμβάνουν τα χρήματα ακαριαία (σε 2 δευτερόλεπτα) ακόμη και αν η τράπεζα με την οποία συνεργάζονται είναι διαφορετική από την τράπεζα του πελάτη. Επίσης, πληρώνουν κατά μέσο όρο 50% χαμηλότερες προμήθειες συγκριτικά με συναλλαγές με χρήση POS.

 

Υπενθυμίζεται ότι:

● Ο ΙΒΑΝ που θα επιλέξουν οι επαγγελματίες και αυτοαπασχολούμενοι κατά την εγγραφή τους πρέπει να έχει δηλωθεί στο Μητρώο Επαγγελματικών Λογαριασμών της ΑΑΔΕ, στην ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr) στη διαδρομή Εφαρμογές > Φορολογικές Υπηρεσίες > Επαγγελματικός Λογαριασμός.

● Το όριο των 500 ευρώ ημερησίως για τις συναλλαγές μέσω IRIS εφαρμόζεται ανά πελάτη και όχι στο σύνολο των πληρωμών που μπορεί να λάβει ο επαγγελματίας στη διάρκεια του 24ώρου. Για παράδειγμα, ένας επαγγελματίας μπορεί να λάβει σε μια ημέρα 4 πληρωμές από 500 ευρώ η κάθε μία (σύνολο 2.000 ευρώ).

● Για όσους υπόχρεους δεν εγγραφούν στο IRIS μέχρι τη λήξη της προθεσμίας προβλέπεται πρόστιμο ύψους 1.500 ευρώ.

Δημοσιεύθηκε στο efsyn.gr

Φεύγουν όλες οι μεταφορικές από τον Βοτανικό – Χιλιάδες λιγότερα φορτηγά στον Κηφισό και τη Λεωφόρο Αθηνών

Φεύγουν όλες οι μεταφορικές από τον Βοτανικό – Χιλιάδες λιγότερα φορτηγά στον Κηφισό και τη Λεωφόρο Αθηνών

Πέντε επιχειρηματικά σχήματα εκδήλωσαν ενδιαφέρον στο πλαίσιο του δημόσιου διεθνούς διαγωνισμού για την ανάπτυξη, λειτουργία και συντήρηση με σύμβαση παραχώρησης Επιχειρηματικού Πάρκου στη θέση «Σπηλιές» του δήμου Φυλής, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ.

 

Όπως είχαμε γράψει τον Δεκέμβριο του 2022, είχε υπογραφεί σύμβαση ανάμεσα στο ΤΑΙΠΕΔ και στον Δήμο Φυλής για τη δημιουργία του Κέντρου Μεταφορών και Logistics σε ακίνητο 450 στρεμμάτων στη θέση “Σπηλιές”. Η εξέλιξη συνδέεται και με τις προοπτικές αστικής ανάπλασης της περιοχής του Βοτανικού, που ήδη έχουν ξεκινήσει.

H α’ φάση του διαγωνισμού θα ολοκληρωθεί με την αξιολόγηση των υποβληθέντων φακέλων εκδήλωσης ενδιαφέροντος και την προεπιλογή των υποψήφιων που θα συνεχίσουν στη β’ φάση, η οποία αποτελείται από τη διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου και την υποβολή δεσμευτικών προσφορών.

 

Ο προτιμητέος επενδυτής θα αναλάβει για τουλάχιστον 35 έτη τη χρηματοδότηση, τον σχεδιασμό, την αδειοδότηση, την ανάπτυξη, την κατασκευή, τη λειτουργία, τη συντήρηση και τη μακροχρόνια εκμετάλλευση του Επιχειρηματικού Πάρκου του Δήμου Φυλής.

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 08 18 181428

 

Στόχος του έργου είναι ο εκσυγχρονισμός της εφοδιαστικής αλυσίδας. Όπως είναι γνωστό, η λειτουργία των μεταφορικών εταιρειών στην περιοχή του Ελαιώνα ήταν προβληματική, σε απαρχαιωμένες εγκαταστάσεις ή παραπήγματα, χωρίς επαρκείς εισόδους και εξόδους των φορτηγών, με πολύ συχνά μποτιλιαρίσματα, καθυστερήσεις και μεγάλη ατμοσφαιρική ρύπανση. Σήμερα διακινούν εμπορεύματα στην περιοχή του Βοτανικού περίπου 4.000 φορτηγά.

Ο προϋπολογισμός της επένδυσης εκτιμάται σε 32 εκ. ευρώ. Το έργο έχει χρηματοδότηση 21 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης ως κίνητρο προς τις εγκατεστημένες στην περιοχή του Ελαιώνα / Βοτανικού μεταφορικές επιχειρήσεις, για την μετεγκατάστασή τους στο νέο Πάρκο της Φυλής.

Η απομάκρυνση των μεταφορικών εταιρειών θα φέρει την αποσυμφόρηση της περιοχής του Βοτανικού και την ελάφρυνση της κυκλοφορίας στον Κηφισό, αλλά και τη Λεωφόρο Αθηνών, διαδρομές που ακολουθούν σήμερα τα φορτηγά για να κατευθυνθούν είτε προς την κεντρική και βόρεια Ελλάδα (Αθηνών – Λαμίας) είτε προς τη Δυτική Ελλάδα (Αθηνών – Κορίνθου).

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 08 18 181513

Το Επιχειρηματικό Πάρκο, συνολικής επιφάνειας περίπου 437 στρεμμάτων, θα αποτελέσει ένα σύγχρονο, πράσινο και καινοτόμο εθνικό κέντρο μεταφορών και logistics, που θα υποστηρίζει συνολικά και αποτελεσματικά τις ανάγκες της εθνικής αγοράς εμπορευματικών μεταφορών, ενώ παράλληλα θα αναβαθμίσει ριζικά την περιοχή της Δυτικής Αττικής, θα ενισχύσει την τοπική ανάπτυξη και θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας τόσο κατά την περίοδο κατασκευής, όσο και κατά την περίοδο λειτουργίας. Στις προβλεπόμενες χρήσεις γης του ακινήτου περιλαμβάνεται και η ειδική χρήση των τουριστικών καταλυμάτων-ξενοδοχείων, για την ορθή λειτουργία του Επιχειρηματικού Πάρκου.

Για τη διαμόρφωση του χώρου που θα υποδεχθεί τις μεταφορικές εταιρίες θα κατασκευαστούν οι συνδέσεις με τους οδικούς και σιδηροδρομικούς άξονες, Οι συνολικές επενδύσεις αναμένεται να ξεπεράσουν τα 500 εκατ. ευρώ και η οικονομική δραστηριότητα το 1 δισ. ευρώ.

Τι αλλάζει στο κυκλοφοριακό ε τη νέα θέση για τις μεταφορικές

Η περιοχή όπου θα αναπτυχθεί το Επιχειρηματικό Πάρκο Φυλής για τις μεταφορικές εταιρείες είναι σε στρατηγικό σημείο δίπλα στην Αττική Οδό, κοντά τόσο στην Ε.Ο. Αθηνών-Λαμίας όσο και στην Ε.Ο. Αθηνών-Κορίνθου. Επίσης μέσω του μελλοντικού έργου του Κόμβου Σκαραμαγκά – Δυτικής Περιφερειακής Αιγάλεω θα έχει ευχερή πρόσβαση στο λιμάνι του Πειραιά. Επίσης θα έχει πρόσβαση στο σιδηροδρομικό δίκτυο, επιτρέποντας την ανάπτυξη συνδυασμένων μεταφορών.

Ας μην ξεχνάμε ότι στο Θριάσιο δημιουργείται ένας τεράστιος κόμβος μεταφορών με την εγκατάσταση εταιρειών logistics.

Περαιτέρω ελάφρυνση του κυκλοφοριακού στη Δυτική Αθήνα – Δυτική Αττική θα φέρει η υλοποίηση του Τριπλού Κόμβου Σκαραμαγκά, έργο όμως που καθυστερεί απαράδεκτα, όπως και η συζητούμενη σύνδεση Ελευσίνας – Οινοφύτων με νέο οδικό άξονα, που ονομάζεται και Οδική Παράκαμψη Αττικής.

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 08 18 181631

 

Νέα επιβαρυντική χρήση στη Δυτική Αττική

Σε όλα τα παραπάνω υπάρχει ο αντίλογος ότι και αυτή η επιβαρυντική χρήση μεταφέρεται στη Δυτική Αττική. Ας μην ξεχνάμε ότι στον Δήμο Φυλής και την ευρύτερη περιοχή του Θριασίου λειτουργεί ο γιγάντιος ΧΥΤΑ της Αθήνας, εταιρείες διαχείρισης αποβλήτων και άλλες βαριά οχλούσες χρήσεις. Το περιβαλλοντικό κίνημα διαμαρτύρεται διότι η μετεγκατάσταση των μεταφορικών εταιρειών θα προκαλέσει νέα περιβαλλοντικά και κυκλοφοριακά προβλήματα σε μια ήδη υπερκορεσμένη περιοχή.

Δημοσιεύθηκε στο xaidarisimera.gr

Νίκος Παππάς: Ακούστε το ηχητικό-σοκ με τις χυδαίες ύβρεις σε αστυνομικό

Νίκος Παππάς: Ακούστε το ηχητικό-σοκ με τις χυδαίες ύβρεις σε αστυνομικό

Αντιδράσεις έχουν προκαλέσει οι ύβρεις του ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Νίκου Παππά, κατά των αστυνομικών.

Συγκεκριμένα, ο ευρωβουλευτής φέρεται να έστειλε μηνύματα στα οποίαω αναφέρεται στους αστυνομικούς με απαξιωτικό τρόπο, αποκαλώντας μάλιστα έναν εξ αυτών «μπατσάκο μου», όπως φαίνεται σε φωτογραφίες της ανταλλαγής μηνυμάτων που είδαν το φως της δημοσιότητας.

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 08 18 173023

 

Σε ηχητικό που έστειλε στη συνέχεια στον αστυνομικό με τον οποίο είχε τη διαδικτυακή διαφωνία, ακούγεται ο Νίκος Παππάς να του λέει: «Μην έρθω στη Θεσσαλονίκη και σε τελειώσω, σκουπίδι. Καλό ψόφο σε ό,τι αγαπάς».

Την καταδίκη της για τον απαξιωτικό τρόπο με τον οποίο φέρεται να απευθύνεται σε αστυνομικούς, εξέδωσε η Ένωση Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας Αττικής, ενώ ακολούθησε ανακοίνωση από την ΝΔ ζητώντας την αποπομπή του ευρωβουλευτή Νίκου Παππά από τον ΣΥΡΙΖΑ.

Αργότερα, ο Νίκος Παππάς προχώρησε σε απάντηση μέσω Insta story στην ανακοίνωση της ΝΔ, κάνοντας λόγο για μικροπολιτική αντιπαράθεση και τονίζοντας πως «σέβεται και αναγνωρίζει τα σώματα ασφαλείας».

Δημοσιεύθηκε στο iefimerida.gr

Πληροφορίες

Δημιουργήσαμε την ομάδα του isthmosnews.gr που είναι μία ζωντανή διαρκώς ανανεωμένη παρέα στην οποία θα μπορούν να συμμετέχουν όλοι ανεξαρτήτως ηλικίας και μόρφωσης, που ενδιαφέρονται επαρκώς και νοιάζονται που τολμούν να μοιράζονται απόψεις και να εκφράζονται δημόσια.

Email Επικοινωνίαςpress@isthmosnews.gr

Κοινότητα Viber : Kλίκ ΕΔΩ για να μπείς στην κοινότητα