Βασίλης Σπανάκης: «Μικρή Βουλή» τα 332 δημοτικά συμβούλια της χώρας με τον νέο «πρότυπο κανονισμό λειτουργίας»

Σε ισχύ τέθηκε ο νέος «Πρότυπος Κανονισμός Λειτουργίας Δημοτικού Συμβουλίου» που ρυθμίζει ολοκληρωμένα τον τρόπο λειτουργίας των Συμβουλίων, ενσωματώνοντας όλες τις αλλαγές που έχουν προκύψει από τις τελευταίες νομοθετικές παρεμβάσεις και με σύμφωνη γνώμη της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ).

Με σημερινή Απόφαση του Υφυπουργού Εσωτερικών, Βασίλη Σπανάκη, για πρώτη φορά μετά από 14 έτη ορίζεται πλέον ένα σύγχρονο πλαίσιο λειτουργίας των Δημοτικών Συμβουλίων στα πρότυπα του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου, καθώς παρέχεται η δυνατότητα σε δημότες και κατοίκους με συγκεκριμένες διαδικασίες να υποβάλουν στο δημοτικό συμβούλιο αναφορές, ερωτήσεις και αιτήσεις, εισάγοντας παρεμφερείς διαδικασίες διαφάνειας και λογοδοσίας αντίστοιχες με εκείνες της Βουλής των Ελλήνων, εμπλουτίζεται η πρόσφατα θεσμοθετημένη ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας, ενώ παράλληλα ενισχύεται ο ρόλος των δημοσιογράφων των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης παρέχοντας την δυνατότητα ραδιοφωνικής και τηλεοπτικής κάλυψης των συνεδριάσεων των Δημοτικών Συμβουλίων. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, η δυνατότητα των κατοίκων να ερωτούν και να ελέγχουν την Δημοτική Αρχή για ζητήματα που τους απασχολούν και έχουν να κάνουν με την καθαριότητα, τον ευπρεπισμό των δημοτικών χώρων, τον φωτισμό ή ακόμη και ζητήματα ασφάλειας. Οι ρυθμίσεις αυτές κρίνονται σημαντικές και πρωτοπόρες καθώς προωθούν και ενδυναμώνουν τη συμμετοχή των πολιτών στη λειτουργία των Συμβουλίων, αφού οι πολίτες μπορούν να παρακολουθούν διαδικτυακά ή και από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης τα διαλαμβανόμενα στις συνεδριάσεις. 

Συγκεκριμένα, με την Απόφαση του Υφυπουργού Εσωτερικών:
1. Επικαιροποιούνται και εκσυγχρονίζονται οι διατάξεις του προϊσχύοντος πρότυπου κανονισμού λειτουργίας Δημοτικού Συμβουλίου, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
2. Προβλέπεται η δυνατότητα διεξαγωγής των συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου: 
α) είτε δια ζώσης στο κατάστημα της έδρας του δήμου, 
β) είτε με τηλεδιάσκεψη, με κάθε πρόσφορο μέσο ηλεκτρονικών επικοινωνιών, 
γ) είτε με μικτό τρόπο, διά ζώσης και με τηλεδιάσκεψη.
3. Γίνεται μνεία για την τήρηση της νομοθεσίας για την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.
4. Προβλέπεται η δυνατότητα ταυτόχρονης μετάδοσης της συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου από την ιστοσελίδα του δήμου, με ανάρτηση σχετικού συνδέσμου στην ιστοσελίδα του δήμου ή και σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης του δήμου, εφόσον υπάρχουν, για την ευρεία ενημέρωση των δημοτών και φορέων της τοπικής κοινωνίας.
5. Στους δημοσιογράφους και γενικά σε όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, παρέχεται κάθε διευκόλυνση. Επιτρέπεται η ραδιοφωνική και τηλεοπτική κάλυψη των συνεδριάσεων του δημοτικού συμβουλίου.
6. Δίνεται έμφαση στην ενημέρωση των πολιτών: Το δημοτικό συμβούλιο συζητά υποχρεωτικά προτάσεις που κατατίθενται σε αυτό από τουλάχιστον είκοσι πέντε (25) άτομα για την επίλυση ζητημάτων αρμοδιότητάς του. 
Επίσης, δίνεται η δυνατότητα σε δημότες και κατοίκους με συγκεκριμένες διαδικασίες να υποβάλουν στο δημοτικό συμβούλιο αναφορές, ερωτήσεις και αιτήσεις, τις οποίες απαντά ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου ή ο αρμόδιος αντιδήμαρχος εντός προθεσμίας τριάντα (30) ημερών από την κατάθεσή τους. Στόχος είναι ο ενεργός πολίτης, ο ενημερωμένος πολίτης.
8. Θεσπίζονται διατάξεις που αφορούν στην τακτική διμηνιαία ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας της δημοτικής αρχής, για τον έλεγχο των πεπραγμένων της και ρυθμίζεται αναλυτικά η διαδικασία διεξαγωγής της ειδικής συνεδρίασης λογοδοσίας της δημοτικής αρχής καθώς και οι χρόνοι των ομιλητών.
9. Προβλέπεται ειδική συνεδρίαση απολογισμού των πεπραγμένων κάθε δημοτικής αρχής μέχρι τέλος Ιουνίου για κάθε έτος.
Ο Υφυπουργός Εσωτερικών, Βασίλης Σπανάκης υπογράμμισε τη σημασία που έχει ο νέος κανονισμός λειτουργίας, τον οποίο είχε επιμεληθεί το προγενέστερο διάστημα ο Υπουργός Εσωτερικών Θεόδωρος Λιβάνιος, για τη διαφάνεια της λειτουργίας των δημοτικών συμβουλίων και την ενεργό συμμετοχή των πολιτών στη διαδικασία λήψης αποφάσεων των δημοτικής αρχών, καθώς τα δημοτικά συμβούλια αναδεικνύονται σε «μικρή Βουλή».
Ο κ. Σπανάκης δήλωσε ότι «κοινός στόχος της κυβέρνησης δια του Υπουργείου Εσωτερικών, σε συνεργασία με την Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας, είναι η λειτουργική εφαρμογή ενός πλήρους, συστηματικού και αποτελεσματικού πλαισίου λειτουργίας των δημοτικών συμβουλίων, που θα επιτρέπει και θα ενισχύει την επιτυχή παραγωγική διοίκηση των δήμων, ενώ θα διασφαλίζει παράλληλα την εκπλήρωση της αποστολής τους και την άσκηση των αρμοδιοτήτων τους κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο, προς όφελος των τοπικών κοινωνών, σύμφωνα με το άρθρο 102 του Συντάγματος».
 

Το τέλος ταφής γίνεται ανταποδοτικό προς την αυτοδιοίκηση για την επιτάχυνση των έργων ανακύκλωσης

Η Κυβέρνηση εργάζεται επί συγκεκριμένου σχεδίου για την οριστική επίλυση του σοβαρού ζητήματος της διαχείρισης των απορριμμάτων με τις πλέον σύγχρονες μεθόδους. Αυτό γίνεται σε ολόκληρη τη χώρα σε στενή συνεργασία και με ειλικρινή διάλογο με τις τοπικές κοινωνίες, τους Δήμους και τις Περιφέρειες.

Κεντρικός στόχος του τέλους ταφής είναι η κινητροδότηση της προσπάθειας για την αύξηση του ποσοστού των απορριμμάτων που ανακυκλώνονται, ώστε να υπάρξει βιώσιμη λύση για τη διαχείριση των απορριμμάτων, μειώνοντας το περιβαλλοντικό αποτύπωμα και την επιβάρυνση των αντίστοιχων περιοχών της χώρας όπου σήμερα τα απορρίμματα θάβονται.

Επιπλέον, αυτό αποτελεί υποχρέωση της χώρας έναντι της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στην οποία σήμερα η χώρα καταβάλλει υπέρογκα πρόστιμα, αλλά και σημαντικό ορόσημο του Ταμείου Ανάκαμψης.

Το τέλος ταφής υπάρχει σήμερα, για τον ίδιο λόγο, σε 23 χώρες της ΕΕ και είναι κατεξοχήν αναγκαίο στην Ελλάδα, καθώς η συνολική ανακύκλωση το 2022, συμπεριλαμβανομένης της κομποστοποίησης, ανέρχεται μόλις σε ποσοστό 17,3% επί των παραγόμενων αστικών αποβλήτων, ενώ σύμφωνα με την Οδηγία 2008/98/ΕΚ για τα απόβλητα, ο στόχος προετοιμασίας για επαναχρησιμοποίηση και ανακύκλωση των αστικών αποβλήτων που θα έπρεπε να έχει επιτευχθεί έως το τέλος του 2020, είναι κατ’ ελάχιστο 50%.

Για αυτόν τον σκοπό, το τέλος ταφής, πλέον, γίνεται ανταποδοτικό προς τους ΟΤΑ, επιστρέφοντας το 85% των πόρων που συλλέγονται στην τοπική αυτοδιοίκηση για έργα διαχείρισης της ανακύκλωσης, ενώ το υπόλοιπο 15% θα διατεθεί για έργα αποκατάστασης των χώρων ανεξέλεγκτης διάθεσης απορριμμάτων.

Προκειμένου να διασφαλιστεί η είσπραξη του τέλους, απομπλέκονται ο ΕΔΣΝΑ και οι ΦΟΣΔΑ από τη διαδικασία είσπραξης και απόδοσης του τέλους. Με νομοθετική ρύθμιση που επίκεται, το τέλος θα αποδίδεται πλέον στον Ελληνικό Οργανισμό Ανακύκλωσης, απευθείας μέσω των δημοτικών τελών.

Προκειμένου να διασφαλιστεί η οικονομική βιωσιμότητα και ο οικονομικός προγραμματισμός των δήμων, η Κυβέρνηση προχωρά στα ακόλουθα βήματα:

  • Για το 2025, το τέλος που θα εισπραχθεί θα αφορά στο β’ εξάμηνο του 2023 και στο α’ εξάμηνο του 2024 που εκκρεμούν. Για το 2026 αντίστοιχα το τέλος που θα εισπραχθεί θα αφορά στο β’ εξάμηνο του 2024 και στο α’ εξάμηνο του 2025. Αναλόγως θα εισπράττονται τα τέλη και των επόμενων ετών.
  • Για τους ΟΤΑ της Περιφέρειας Αττικής, τα 34,7 εκατ. που έχουν καταβάλει δύο φορές για το τέλος ταφής του 2022, συμψηφίζονται με οφειλές τους προς τον ΕΔΣΝΑ του β’ εξαμήνου του 2023 και α’ εξαμήνου του 2024. Συνεπώς, η επιβάρυνση εντός του 2025 θα είναι περιορισμένη. Προκειμένου να μην δημιουργηθεί έλλειμα στον ΕΟΑΝ, λόγω της μη απόδοσης του τέλους ταφής για το 2022 από τον ΕΔΣΝΑ, 34,7 εκατ. θα καταβληθούν σε αυτόν από το αποθεματικό του κρατικού προϋπολογισμού. Επισημαίνεται ότι η μη απόδοση του τέλους ταφής από τον ΕΔΣΝΑ στον ΕΟΑΝ, αποτελεί αντικείμενο έρευνας από την Εθνική Αρχή Διαφάνειας, ήδη από τον Μάρτιο του 2024, το πόρισμα της οποίας αναμένεται άμεσα.
  • Επιπλέον, προκειμένου, να αντιμετωπιστούν οι αυξημένες λειτουργικές δαπάνες των ΟΤΑ για το 2025 και εφεξής, οι Κεντρικοί Αυτοτελείς Πόροι αυξάνονται κατά επιπλέον 70 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, οι πόροι του τέλους ταφής θα διατεθούν, μετά από διαβούλευση με την Τοπική Αυτοδιοίκηση, ως ακολούθως:

  • Κατά περίπου 85% σε εξοπλισμό και υποδομές για την ενίσχυση της επαναχρησιμοποίησης, της χωριστής συλλογής και της ανακύκλωσης, η οποία θα μειώσει το τέλος ταφής που πληρώνουν οι δήμοι, διευκολύνοντάς τους να επιτύχουν τους στόχους τους. Οι υποδομές και ο εξοπλισμός ρητά θα συμπεριλαμβάνονται στα ολιστικά σχέδια ανακύκλωσης που συντάσσονται από κάθε ΦΟΔΣΑ, με στόχο την αύξηση της ανακύκλωσης στη χώρα, στο πλαίσιο υλοποίησης της συμφωνίας που έκανε η Ελληνική Κυβέρνηση με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τη χρηματοδότηση των Μονάδων Ανάκτησης και Ανακύκλωσης από το ΕΣΠΑ 2021-2027. Η πλήρης χρηματοδότηση των ολιστικών σχεδίων από το τέλος ταφής και το ΕΣΠΑ, εξασφαλίζει την υλοποίησή τους, άρα και την αύξηση της ανακύκλωσης. Δυνητικοί δικαιούχοι και χρήστες του εξοπλισμού θα είναι οι Δήμοι και οι ΦΟΔΣΑ. Μέρος των πόρων αυτών θα καλύψει, με παροχή υπηρεσίας, τις ανάγκες χωριστής συλλογής των ρευμάτων ανακύκλωσης σε μικρούς νησιωτικούς και ορεινούς Δήμους κάτω των 10.000 κατοίκων, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 5151/24.
  • Κατά περίπου 15% σε κλείσιμο και αποκαταστάσεις ΧΥΤΑ, ΧΑΔΑ και λοιπών χώρων από ανεξέλεγκτη διάθεση αποβλήτων, ώστε οι πόροι αυτοί να συμβάλουν σημαντικά στην αναβάθμιση του περιβάλλοντος, αλλά και να βάλουν τέρμα σε πολλούς χώρους ταφής αποβλήτων στη χώρα.

Παράλληλα, με πόρους που έχουν συγκεντρωθεί από το τέλος πλαστικής σακούλας, το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας θα παρουσιάσει στο επόμενο διάστημα πρόγραμμα επιβράβευσης Δήμων που επιτυγχάνουν συγκεκριμένους στόχους ανακύκλωσης και μειωμένης ταφής, το οποίο θα προστεθεί στους πόρους που θα λαμβάνουν από το τέλος ταφής.

Κρίσεις Ταξιάρχων Ελληνικής Αστυνομίας - Αποστρατεύτηκε η Διευθύντρια της Α.Δ Κορινθίας Ιωάννα Παναγοπούλου

Μετά την κρίση των Υποστρατήγων συνεχίστηκαν οι κρίσεις των Ταξιάρχων της Ελληνικής Αστυνομίας από το Ανώτατο Συμβούλιο του Σώματος, υπό την Προεδρία του Αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστράτηγου  Δημήτριου Μάλλιου και τη συμμετοχή των Αντιστρατήγων του Σώματος Παναγιώτη Πούπουζα και Χαράλαμπου Καλόγηρου:

Κρίθηκαν προακτέοι στο βαθμό του Υποστρατήγου, για κάλυψη κενών οργανικών θέσεων του βαθμού αυτού, οι κατωτέρω δέκα τέσσερις (14) Ταξίαρχοι Γενικών και Ειδικών Καθηκόντων:

  • Τσάτσαρης Θεόδωρος,
  • Κάμπρας Αθανάσιος,
  • Μανώλης Νικόλαος,
  • Μιχαηλίδης Γεώργιος,
  • Δούκης Γεώργιος,
  • Δημακαρέας Παναγιώτης,
  • Κυπράκης Σωτήριος,
  • Κατσαντώνης Λάμπρος,
  • Σταυρακάκης Ιωάννης,
  • Λιανουδάκης Ιωάννης,
  • Βαζούρας Ηλίας,
  • Παπαφιλίππου Χρήστος,
  • Κακούσης Κωνσταντίνος και
  • Λάγιος Μιχαήλ (Εγκληματολογικών Εργαστηρίων).

Κρίθηκαν διατηρητέοι οι κατωτέρω Ταξίαρχοι Γενικών και Ειδικών Καθηκόντων:

  • Παπαδάκης Εμμανουήλ,
  • Μπιτσακάκης Λυκούργος,
  • Μουσελίμης Βασίλειος,
  • Πλατιάς Κωνσταντίνος,
  • Τσαμπήρας Δημήτριος,
  • Μπιλιάλης Στυλιανός,
  • Τοπάλης Κωνσταντίνος,
  • Σιάφης Μιλτιάδης,
  • Κοκκίνης Χαράλαμπος,
  • Βούλγαρης Δημήτριος,
  • Σκανδάλης Ηλίας,
  • Τσιώτας Ευάγγελος,
  • Αμαργιαννιτάκης Ιωάννης,
  • Λυμπεράτος Αριστείδης,
  • Σπανούδης Κωνσταντίνος,
  • Σωτηρόπουλος Γεώργιος,
  • Τριαντάφυλλος Ιωάννης,
  • Παπακώστας Βασίλειος,
  • Γιαννόπουλος Νικόλαος,
  • Μαυρομάτης Βασίλειος,
  • Πελεκάνος Κωνσταντίνος,
  • Μπακούμης Ηλίας,
  • Χαρδαλιάς Ελευθέριος,
  • Μπάρλας Κωνσταντίνος,
  • Σταματίου Αλέξανδρος,
  • Μπούμης Ιωάννης,
  • Γαλαζούλας Δημήτριος,
  • Σουλιώτης Κωνσταντίνος,
  • Δημητρακόπουλος Ιωάννης,
  • Σκολαρίκης Σπυρίδων,
  • Χαλυβόπουλος Γεώργιος,
  • Σγούρδος Αντώνιος,
  • Παναγιώτου Εμμανουήλ,
  • Ζαχαρής Γεώργιος,
  • Τσιάρας Λάμπρος,
  • Σταυρόπουλος Δημήτριος,
  • Καλταμπάνης Σωτήριος,
  • Πολύζος Δημήτριος,
  • Σπυρόπουλος Κωνσταντίνος,
  • Λαγός Βασίλειος,
  • Αγιασοφίτης Κωνσταντίνος,
  • Χηνόπουλος Παρασκευάς,
  • Αθανασάκος Κωνσταντίνος,
  • Ασβεστάς Αθανάσιος,
  • Βλάχος Κωνσταντίνος,
  • Παχής Κωνσταντίνος,
  • Πουλιάνος Γεώργιος (Υγειονομικός – Ιατρός),
  • Μωραΐτης Ιωάννης (Υγειονομικός – Ιατρός),
  • Τσουλιάγκα Σοφία (Υγειονομικός – Ιατρός),
  • Καββαδίας Στέφανος (Υγειονομικός – Οδοντίατρος) και
  • Καλύβας Χρήστος (Υγειονομικός – Ψυχολόγος).

Κρίθηκαν, ενόψει αυτεπάγγελτης αποστρατείας, οι κατωτέρω είκοσι έξι (26) Ταξίαρχοι Γενικών και Ειδικών Καθηκόντων, οι οποίοι προάγονται στο βαθμό του Υποστρατήγου εκτός οργανικών θέσεων και θα αποστρατευθούν ύστερα από τριάντα (30) ημέρες, με άλλο Προεδρικό Διάταγμα:

  • Σουρμελής Κωνσταντίνος,
  • Καραχάλιος Γεώργιος,
  • Μαϊστρέλλης Δημήτριος,
  • Κωστής Διονύσιος,
  • Γερογιάκομος Αθανάσιος,
  • Μάγγας Γεώργιος,
  • Αλεξανδρόπουλος Παναγιώτης,
  • Παπαγγελής Άγγελος,
  • Διόγκαρης Σπυρίδων,
  • Πιπέρης Ευάγγελος,
  • Μπασμπανάς Γεώργιος,
  • Καζαμίας Εμμανουήλ,
  • Λεούση Αντωνία,
  • Κωτσιόπουλος Αλέξιος,
  • Κωστορρίζος Αθανάσιος,
  • Ελευθεροπούλου Στυλιανή,
  • Μπουροδήμος Γεώργιος,
  • Παναγοπούλου Ιωάννα, Κορινθία
  • Περδικάτσης Πέτρος,
  • Μαστραντωνάκης Γεώργιος,
  • Γόνης Βασίλειος,
  • Μουρτζίνος Ευάγγελος,
  • Φάλκου Πηνελόπη,
  • Τσιγαρίδης Βασίλειος,
  • Ελευθεριάδης Χαράλαμπος και
  • Λουκόπουλος Δημήτριος.

Οι κρίσεις θα συνεχιστούν με την κρίση των Αστυνομικών Διευθυντών.

Στείλε βιογραφικό: Άνοιξε θέσεις εργασίας ο ΟΠΑΠ σε διάφορες ειδικότητες (Λίστα)

Νέες θέσεις εργασίας έχει ανοιχτές ο ΟΠΑΠ αυτή τη στιγμή. «Ο Όμιλος προσελκύει ταλέντα και προσλαμβάνει εξαιρετικούς επαγγελματίες, οι οποίοι θα γίνουν μέλη της ομάδας που θα κάνει τον ΟΠΑΠ μια διεθνώς ανταγωνιστική Ελληνική Εταιρεία, ώστε να συμβάλει ακόμα περισσότερο στην Ελληνική Οικονομία και Κοινωνία», τονίζει η εταιρία στο επίσημο site της.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε όλες τις ανοιχτές θέσεις εργασίας. Αναλυτικές πληροφορίες και βιογραφικά πατώντας στα Links.

Technology & Digital Team

Customer Team

Retail Team

Tora Team

Δείτε ακόμα: Πως παίζω eurojackpot: Ποιες οι πιθανότητες να κερδίσεις

Financial Team

Δημοσιεύθηκε στο e-howto.gr

Πότε πέφτει η Τσικνοπέμπτη 2025

Μετά το πέρας των γιορτών των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, όλοι σκέφτονται πότε είναι η επόμενη αργία, αλλά και μια ακόμα αγαπημένη γιορτή, που δεν είναι άλλη από την Τσικνοπέμπτη.

Πότε πέφτει η Τσικνοπέμπτη το 2025;

Φέτος, η Τσικνοπέμπτη πέφτει στις 20 Φεβρουαρίου και όπως πάντα, σηματοδοτεί την έναρξη ενός δεκαημέρου με καρναβαλική διάθεση που καταλήγει στο τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας.

Όλες οι αργίες του 2025

Ιανουάριος

Πρωτοχρονιά: Τετάρτη 1 Ιανουαρίου

Θεοφάνια: Δευτέρα 6 Ιανουαρίου

Μάρτιος

Καθαρά Δευτέρα: Δευτέρα 3 Μαρτίου

Ευαγγελισμός της Θεοτόκου: Τρίτη 25 Μαρτίου

Απρίλιος

Μεγάλη Παρασκευή: Παρασκευή 18 Απριλίου

Κυριακή του Πάσχα: Κυριακή 20 Απριλίου

Δευτέρα του Πάσχα: Δευτέρα 21 Απριλίου

Μάιος

Εργατική Πρωτομαγιά: Πέμπτη 1 Μαΐου

Ιούνιος

Αγίου Πνεύματος: Δευτέρα 9 Ιουνίου

(δεν αποτελεί επίσημη αργία για όλους τους εργαζόμενους)

Αύγουστος

Κοίμηση της Θεοτόκου: Παρασκευή 15 Αυγούστου

Οκτώβριος

Επέτειος του «Όχι»: Τρίτη 28 Οκτωβρίου

Δεκέμβριος

Χριστούγεννα: Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου

Δεύτερη ημέρα των Χριστουγέννων: Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου

Διαθέσιμη και μέσω ΚΕΠ η ψηφιακή υπηρεσία myPhoto

Κοινό Δελτίο Τύπου των Υπουργείων Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Εσωτερικών

Τη δυνατότητα να διεκπεραιώνουν και μέσω των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) την ψηφιακή υπηρεσία myPhoto έχουν από σήμερα οι πολίτες, οι οποίοι δεν μπορούν να εισέλθουν ψηφιακά στην υπηρεσία. Πλέον Έλληνες του εξωτερικού, ηλικιωμένοι που δεν έχουν κινητό, αλλά και όσοι δεν έχουν ψηφιακές δεξιότητες θα μπορούν σε ΚΕΠ της επιλογής τους να συσχετίσουν την φωτογραφία που έχει μεταφορτώσει ο φωτογράφος στο myphoto.gov.gr, με το ΑΦΜ τους ή σε περιπτώσεις ανηλίκων με το ΑΜΚΑ τους για να τη χρησιμοποιήσουν στις  ψηφιακές συναλλαγές τους με το Δημόσιο.

Πιο συγκεκριμένα, με την ψηφιακή υπηρεσία myPhoto μέσω ΚΕΠ διευκολύνονται:

  • Όσοι δεν διαθέτουν κωδικούς TAXISnet για την είσοδο στην εφαρμογή myPhoto, όπως για παράδειγμα Έλληνες κάτοικοι του εξωτερικού που επιθυμούν να εκδώσουν ταυτότητα, άδεια οδήγησης στην Ελλάδα κ.ο.κ.
  • Όσοι δεν έχουν κινητό τηλέφωνο, όπως για παράδειγμα ηλικιωμένοι.
  • Όσοι επιθυμούν να συσχετίσουν φωτογραφία ανηλίκου και η επιμέλεια δεν μπορεί να επιβεβαιωθεί από τα Μητρώα του Δημοσίου, όπως για παράδειγμα επίτροποι παιδιών σε δομές, ανάδοχοι γονείς κ.ο.κ. Υπογραμμίζεται ότι σε αυτήν την περίπτωση απαιτείται αυτοπρόσωπη παρουσία και του ανηλίκου στο ΚΕΠ.
  • Όσοι δεν έχουν ψηφιακές δεξιότητες και χρειάζονται βοήθεια για να ολοκληρώσουν τη διαδικασία.

Επισημαίνεται ότι η υπηρεσία myPhoto έχει διατεθεί από το 2022 για χρήση από φυσικά πρόσωπα που είναι κάτοχοι ΑΦΜ και κωδικών TAXISnet, ενώ από τον Ιούνιο του 2024 η υπηρεσία αναβαθμίστηκε και είναι διαθέσιμη για χρήση και για φωτογραφίες ανηλίκων μέσω ενήλικα, εφόσον η σχέση επιμέλειάς τους επιβεβαιώνεται με διαλειτουργικότητα από τα Μητρώα του Δημοσίου. 

Με τον τρόπο αυτό διευκολύνονται επαγγελματίες φωτογράφοι και πολίτες για την αποθήκευση και τη διάθεση φωτογραφιών και ιδιόχειρης υπογραφής για χρήση σε διαδικασίες του Δημοσίου, για τη διεκπεραίωση των οποίων απαιτείται η προσκόμισή τους, όπως η έκδοση και ανανέωση άδειας οδήγησης, ταυτότητας, κάρτας αναπηρίας, δελτίου εξεταζομένου για το Πιστοποιητικό Επάρκειας Γνώσεων για Πολιτογράφηση. Επιπλέον δίνεται η δυνατότητα και για επαναχρησιμοποίηση φωτογραφιών και σε άλλες διαδικασίες του Δημοσίου.

Αξίζει να αναφερθεί ότι περισσότεροι από 270.000 πολίτες έχουν χρησιμοποιήσει την υπηρεσία myPhoto για τη διεκπεραίωση υποθέσεων τους με το Δημόσιο, ενώ η διαδικασία έχει ολοκληρωθεί από περίπου 2.000 φωτογράφους. Οι φωτογραφίες που συσχετίστηκαν με τον ΑΦΜ ή τον ΑΜΚΑ φυσικού προσώπου διατηρούνται για ένα έτος, ενώ όσες δεν συσχετιστούν διαγράφονται σε 2 εβδομάδες. Ενδεικτικά, η υπηρεσία χρησιμοποιήθηκε για 82.420 περιπτώσεις άδειας οδήγησης (έκδοση και ανανέωση), 11.860 κάρτες αναπηρίας, 164.880 έκδοσης ή αντικατάστασης Δελτίων Ταυτότητας και 11.360 έκδοσης δελτίου εξεταζόμενου για πιστοποιητικό επάρκειας γνώσεων για πολιτογράφηση (ΠΕΓΠ).

Την ευθύνη για τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την παραγωγική λειτουργία της υπηρεσίας myPhoto έχει η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Η άντληση των φωτογραφιών από τις εξουσιοδοτημένες από τον πολίτη υπηρεσίες, γίνεται μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της ΓΓΠΣΨΔ.

Νέος CEO της ΕΡΤ αναλαμβάνει ο Κωνσταντίνος Παπαβασιλείου

Έπειτα από την ολοκλήρωση της διαδικασίας που προβλέπεται από τον Ν. 5062/2023 για το νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων στον δημόσιο τομέα και την κατάρτιση του τελικού πίνακα των επικρατέστερων υποψηφίων από το ΑΣΕΠ, ο Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης πρόκειται να εισηγηθεί στη Γενική Συνέλευση της ΕΡΤ Α.Ε. την επιλογή του Κωνσταντίνου Παπαβασιλείου ως Διευθύνοντος Συμβούλου.

Μετά την προσεχή Γενική Συνέλευση, η απόφαση θα γνωστοποιηθεί στην αρμόδια Επιτροπή του Άρθρου 49Α του Κανονισμού της Βουλής των Ελλήνων για παροχή γνώμης. Σημειώνεται ότι είναι η πρώτη φορά που επιλέγεται στέλεχος για τη διοίκηση της Ελληνικής Ραδιοφωνίας Τηλεόρασης μέσα από την ανωτέρω διαδικασία επιλογής διοικήσεων. Η επιλογή του σημερινού Γενικού Διευθυντή Προγράμματος κ. Παπαβασιλείου έγινε με βάση την ανάγκη να αναδειχθεί ένα πρόσωπο που προέρχεται από τα σπλάχνα της ΕΡΤ, καθώς εργάζεται σε αυτήν επί 27 έτη, από το 1997, ενώ ως Γενικός Δ/ντής Προγράμματος από το 2020 είχε σημαίνοντα ρόλο στην ποιοτική αναβάθμιση του προγράμματος της δημόσιας τηλεόρασης τα τελευταία χρόνια.

Ο Υφυπουργός ευχαριστεί την απερχόμενη Διευθύνουσα Σύμβουλο Κατερίνα Κασκανιώτη για τον άψογο τρόπο με τον οποία επιτέλεσε τα καθήκοντά της και το σημαντικό της έργο στη λειτουργία της εταιρίας, ενώ εκφράζει τη βεβαιότητά του ότι θα έχει ανάλογη επιτυχία στα επόμενά της βήματα.

Αποστολή των μελών της διοίκησης, παλαιών και νέων, παραμένει το να συνεχίσουν να υπηρετουν με αφοσίωση το έργο της ΕΡΤ και να παρέχουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και περιεχόμενο, πάντοτε με σεβασμό στα χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων.

Ο Κωνσταντίνος Παπαβασιλείου αποτελεί πρόσωπο με μακρόχρονη και πλούσια προϋπηρεσία στη δημόσια τηλεόραση. Εργάζεται στην ΕΡΤ από το 1997 από τα 18 του χρόνια και έχει απασχοληθεί σε διάφορους τομείς στην εταιρία, με πάνω από μία δεκαετία σε θέσεις ευθύνης.

Από το 2020 είναι ο Γενικός Διευθυντής Προγράμματος της ΕΡΤ,  διάστημα στο οποίο έχει αποδείξει τις ικανότητες του όχι μόνο στη διοίκηση του ανθρώπινου δυναμικού, αλλά και στην αναμόρφωση συνολικά της εικόνας της δημόσιας τηλεόρασης και ραδιοφωνίας.

Έχει επίσης διατελέσει Οικονομικός Διευθυντής και Προϊστάμενος Τηλεόρασης της ΕΡΤ.

Είναι απόφοιτος του τμήματος Οικονομικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στις Σύγχρονες Δημοσιογραφικές Σπουδές.

 

 

Δημοσιεύθηκε στο www.iefimerida.gr

Featured

Κ. Μητσοτάκης | 9.000 έχουν υπαχθεί ήδη στο πρόγραμμα «Σπίτι μου»

Με ανακοίνωσή του ο Πρωθυπουργός αναφέρει :

Με το πρόγραμμα «Σπίτι μου» περισσότεροι από 7.500 συμπολίτες μας έχουν μπει στο νέο τους σπίτι και συνολικά 9.000 έχουν υπαχθεί ήδη στο πρόγραμμα.
Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που με τη δεύτερη φάση του προγράμματος θα δώσουμε τη δυνατότητα σε ακόμα περισσότερους συμπολίτες μας να κάνουν το όνειρό τους πραγματικότητα. Οι αιτήσεις για το «Σπίτι μου ΙΙ» άνοιξαν χθες και έχουν ήδη γίνει πάνω από 10.000 αιτήσεις μέσα σε λίγες ώρες στην σχετική πλατφόρμα μέσω του gov.gr. Η ανταπόκριση δείχνει πόσο σημαντική είναι αυτή η πρωτοβουλία για την κοινωνία μας.
Σχεδιάσαμε τη δεύτερη φάση του προγράμματος έτσι, ώστε να γίνει ακόμα πιο δίκαιο και προσιτό. Το όριο ηλικίας αυξάνεται στα 50 έτη, ενώ τα εισοδηματικά κριτήρια αναπροσαρμόζονται ώστε να δώσουμε τη δυνατότητα σε ανθρώπους που ίσως αποκλείστηκαν στην πρώτη φάση να ενταχθούν. Με αυτόν τον τρόπο, 20.000 συμπολίτες μας θα μπορέσουν να αποκτήσουν το δικό τους σπίτι, με δόση δανείου που συχνά είναι μικρότερη από το ενοίκιο που θα πλήρωναν για αντίστοιχη κατοικία.
 
SPITITIMOY
 
Το «Σπίτι μου ΙΙ», όπως και το άλλο πρόγραμμα άτοκων δανείων, ύψους 400 εκ. ευρώ, για ενεργειακή αναβάθμιση κατοικιών χωρίς εισοδηματικά κριτήρια, δεν θα μπορούσαν να πραγματοποιηθούν χωρίς τη στήριξη του Ταμείου Ανάκαμψης που καταφέραμε να εξασφαλίσουμε μέσα από σκληρές διαπραγματεύσεις με την Κομισιόν. Και ναι, ξέρουμε ότι από μόνο του δεν λύνει οριστικά το πολυδιάστατο ζήτημα της στέγασης, γι’ αυτό και έχουμε αναπτύξει ένα ευρύτερο πλέγμα πολιτικών με πάνω από 40 δράσεις άνω των 6,5 δισ. ευρώ. Όμως είμαστε υπερήφανοι που το συγκεκριμένο πρόγραμμα ήδη προσφέρει μια ανάσα σε χιλιάδες συμπολίτες μας, βοηθώντας τους να κάνουν το όνειρό τους πραγματικότητα.
 
Συνεχίζουμε να δουλεύουμε έτσι ώστε να δίνουμε λύσεις στα προβλήματα των πολιτών.
Για μια Ελλάδα που προσφέρει ευκαιρίες και φροντίζει για το μέλλον.
 
 

Τοποθετήσεις Αντιστρατήγων της Ελληνικής Αστυνομίας

ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ 

Αθήνα, 16 Ιανουαρίου 2025

 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Με απόφαση του Αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστράτηγου Δημήτριου Μάλλιου, τοποθετήθηκαν οι Αντιστράτηγοι της Ελληνικής Αστυνομίας, ως ακολούθως:

  • Πασχάλης Συριτούδης , ως Υπαρχηγός,
  • Παναγιώτης Πούπουζας, ως Γενικός Επιθεωρητής Αστυνομίας Νοτίου Ελλάδος,
  • Γεώργιος Παπαδόπουλος, ως Γενικός Επιθεωρητής Αστυνομίας Βορείου Ελλάδος,
  • Χαράλαμπος Καλόγηρος, ως Προϊστάμενος Επιτελείου του Αρχηγείου Ελληνικής Αστυνομίας. 

ΤτΕ: Ξεπέρασε τα 700 ευρώ η χρυσή λίρα

Το φράγμα των 700 ευρώ ξεπέρασε η χρυσή λίρα, η οποία συνεχίζει την ανοδική της πορεία. Σύμφωνα με στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, η τιμή της χρυσής λίρας (πώληση) διαμορφώθηκε το πρωί της Δευτέρας (13/1) στα 700,44 ευρώ. Η τιμή αγοράς ανέρχεται στα 597,64 ευρώ.

Το 2024 ρευστοποιήθηκαν 48.328 χρυσές λίρες, με τη ζήτηση να είναι ιδιαίτερα αυξημένη. Σε σύγκριση με το 2023, οι περυσινές πωλήσεις σημείωσαν άλμα 22,6%, εξέλιξη που συνδέεται με το ράλι τιμών στον χρυσό και τα διαδοχικά ιστορικά υψηλά τιμών του πολύτιμου μετάλλου.

Αναλυτικά, σύμφωνα με τα δεδομένα της Τράπεζας της Ελλάδος, κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2024, οι πωλήσεις χρυσών λιρών από ιδιώτες στην τράπεζα ανήλθαν σε 13.917 τεμάχια.

Αυτός ο αριθμός αντιπροσωπεύει αύξηση 46% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2023, όταν πωλήθηκαν 9.558 χρυσές λίρες. Σημειώνεται ότι το πρώτο τρίμηνο του 2024, είχαν ρευστοποιηθεί 9.795 χρυσές λίρες Αγγλίας. 

Συνολικά, για το πρώτο εξάμηνο του 2024, οι πωλήσεις χρυσών λιρών στην Τράπεζα της Ελλάδος έφτασαν τα 23.712 τεμάχια, έναντι 21.542 τεμαχίων το πρώτο εξάμηνο του 2023, καταγράφοντας αύξηση 10%.

 

Δημοσιεύθηκε στο www.aftodioikisi.gr

Πότε ξεκινούν οι εγγραφές σε νηπιαγωγεία και Α Δημοτικού για το 2025 - 2026

Όλες οι πληροφορίες για τις εγγραφές των παιδιών στα Νηπιαγωγεία και την Α Δημοτικού.

Διανύουμε τα μέσα Ιανουαρίου και ο χρόνος μετρά αντίστροφα για την έναρξη των εγγραφών στα Νηπιαγωγεία και την Α Δημοτικού μέσω της πλατφόρμας proti-eggrafi.services.gov.gr, των λιλιπούτειων μαθητών που την επόμενη σχολική χρονιά 2025-26 θα εισαχθούν στην προσχολική και πρωτοσχολική εκπαίδευση.

Οι ενδιαφερόμενοι γονείς ξεκινούν δειλά αυτό το διάστημα να αναζητούν την σχολική μονάδα που θα εγγράψουν το παιδί τους συνεκτιμώντας μιας σειρά κριτηρίων ώστε να αποφασίσουν αν θα επιλέξουν την δημόσια ή την ιδιωτική εκπαίδευση. Στο πλαίσιο αυτό εξάλλου εντάσσεται και το γεγονός ότι αυτές τις μέρες τα ιδιωτικά σχολεία διοργανωνούν τις μέρες γνωριμίας Open Day για να παρουσιάσουν σε γονείς και μελλοντικούς μαθητές τις εγκαταστάσεις και την εκπαιδευτική τους φιλοσοφία.

Εγγραφές μαθητών σε νηπιαγωγεία και Α' Δημοτικού 2025-26: Πώς και πότε ξεκινούν

Oι εγγραφές μαθητών στο Νηπιαγωγείο και στην Α Δημοτικού για την σχολική χρονιά 2025-26 θα γίνουν αποκλειστικά το διάστημα από το Σάββατο 1η Μαρτίου έως και την Πέμπτη 20 Μαρτίου 2025 μέσω της πλατφόρμας proti-eggrafi.services.gov.gr. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Για την εγγραφή στο Νηπιαγωγείο

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2025-2026, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α’ 133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-26, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.

Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ79/2017 (Α 109).

Αναλυτικά η διαδικασία για την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής

→ Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

νη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/τρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

η αίτηση εγγραφής και τα δικαιολογητικά για το προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα ή/και το τμήμα πρόωρης υποδοχής

Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)

Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).

Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ. 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767). Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια - Προϊστάμενος/η του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.

Για την εγγραφή στην Α Δημοτικού

Κατά το σχολικό έτος 2024-2025 στην Α’ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες που γεννήθηκαν από 1-1-2017 έως και 31-12-2017.

Α. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

Πριν από την έναρξη των εγγραφών, η διεύθυνση του Δημοτικού Σχολείου αναρτά σε εμφανές σημείο της σχολικής μονάδας ή/και στην επίσημη ιστοσελίδα του σχολείου ανακοίνωση με πληροφορίες σχετικά με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του σχολείου, τις ώρες υποβολής των αιτήσεων και τα δικαιολογητικά που συνοδεύουν την αίτηση της εγγραφής σύμφωνα με την παρ. 4α, του άρθρου 7, του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 44 του Ν. 4777/2021 (Α’25).

Οι εγγραφές μαθητών/τριών στα συστεγαζόμενα σχολεία πραγματοποιούνται σύμφωνα με την παράγραφο 16 του άρθρου 7 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109). Κατά τις εγγραφές των μαθητών/τριών τα συστεγαζόμενα σχολεία θεωρούνται ως ένα σχολείο.

Με το πέρας της καταληκτικής ημερομηνίας των αιτήσεων εγγραφών ο/η Διευθυντής/τρια - ο/η Προϊστάμενος/η του δημοτικού σχολείου ελέγχει την ακρίβεια των στοιχείων και συντάσσει ονομαστική κατάσταση μαθητών/τριών, την οποία αποστέλλει εντός προθεσμίας δύο εργάσιμων ημερών στην οικεία Διεύθυνση

Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Αν ο αριθμός των αιτήσεων των μαθητών/τριών για εγγραφή στην Α΄ τάξη υπερβαίνει τους 25 μαθητές/τριες ανά τμήμα σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στην παρ. 3 του άρθρου 50 του ν. 4692/2020 (Α’ 111), εφαρμόζονται όσα προβλέπονται στην παρ. 4δ του άρθρου 7 του ΠΔ 79/2017, όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 44 του Ν. 4777/2021 (Α’ 25 ).

Επισημαίνεται ότι για τη διενέργεια των εγγραφών δεν απαιτείται η συγκρότηση Τριμελούς Επιτροπής σε κάθε Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (παρ. 3 του άρθρου 7 του ΠΔ 79/2017(Α’ 109), καθώς σύμφωνα με την με την παρ. 2 του άρθρου 44 του Ν. 4777/2021 (Α’ 25) αρμόδιος για την ολοκλήρωση της ανωτέρω διαδικασίας ορίζεται ο/η Διευθυντής/ντρια της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή εκπαίδευσης, κατόπιν αιτιολογημένης εισήγησης του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης επί σχετικού αιτήματος του/της Διευθυντή/ντριας της σχολικής μονάδας ιδρύεται επιπλέον τμήμα, εφόσον υπάρχει διαθέσιμη αίθουσα. Αν δεν υπάρχει διαθέσιμη αίθουσα, ο/η Διευθυντής/ντρια της σχολικής μονάδας αποστέλλει πίνακα με τα ονόματα των μαθητών/τριών που διαμένουν στα όρια της σχολικής περιφέρειας του δημοτικού σχολείου με τις σχολικές περιφέρειες όμορων δημοτικών σχολείων στον/στην Διευθυντή/ντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Ο/Η Διευθυντής/ντρια Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης κατανέμει τους μαθητές από τον πίνακα στα όμορα δημοτικά σχολεία, λαμβάνοντας υπόψη την απόσταση των σχολείων από τη διεύθυνση κατοικίας των μαθητών που έχει δηλωθεί. Οι μαθητές/τριες που είναι αδέλφια ή έχουν αδέλφια που φοιτούν στο ίδιο ή σε συστεγαζόμενο νηπιαγωγείο ή δημοτικό σχολείο εξαιρούνται της ανωτέρω διαδικασίας. Ο/Η Διευθυντής/ντρια Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ενημερώνει τους γονείς και κηδεμόνες για τα σχολεία εγγραφής. Η ανωτέρω διαδικασία ολοκληρώνεται μέχρι τη 10η Απριλίου εκάστου έτους.

Στα δημοτικά σχολεία με λειτουργικότητα από επταθέσιο και άνω, ο ελάχιστος αριθμός των μαθητών/τριών δεν μπορεί να είναι μικρότερος από δεκαπέντε (15) ανά τμήμα, σύμφωνα με την παρ. 19 του άρθρου 7 ΠΔ 79/2017 (Α’ 109) όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 3 του άρθρου 50 του Ν. 4692/2020 (Α’ 111).

Οι προερχόμενοι από ιδιωτικά ή ξένα σχολεία που λειτουργούν στην Ελλάδα εγγράφονται στην αντίστοιχη τάξη του δημόσιου σχολείου με βάση το Αποδεικτικό Μετεγγραφής που εκδίδεται από τον/την Διευθυντή/τρια ή τον/την Προϊστάμενο/η του σχολείου σύμφωνα με την παρ. 12 άρθρο 7 ΠΔ 79/2017 (Α’ 109) Με ευθύνη του/της Διευθυντή/ντριας του σχολείου, οι μαθητές/τριες καταχωρούνται στο Βιβλίο Μητρώου και στο πληροφοριακό σύστημα «myschool» αμέσως μετά την ενεργοποίηση του νέου σχολικού έτους 2023-2024 σε αυτό.

Β. ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 4 α του άρθρου 7 του Π.Δ. 79/2017 (Α’ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 44 του Ν. 4777/2021 (Α’ 25) τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την εγγραφή στην Α΄ τάξη του δημοτικού σχολείου είναι τα εξής:

α. Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας. Διευκρινίζεται ότι για την εγγραφή των μαθητών/τριών στα Δημοτικά Σχολεία της χώρας δεν απαιτείται η προσκόμιση του Πιστοποιητικού Γέννησης από τους γονείς αλλά αναζητείται από τις σχολικές μονάδες μέσω του Πληροφορικού Συστήματος myschool του ΥΠΑΙΘ (Φ.6/498/57863/Δ1/6-4-2016). «Η αναζήτηση μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος «myschool» πραγματοποιείται από το σχολείο εγγραφής με βάση τα παρακάτω στοιχεία: 1. επώνυμο μαθητή 2. όνομα μαθητή 3. όνομα πατέρα 4. όνομα μητέρας 5. ημερομηνία γέννησης. Σε περίπτωση που δύο ή περισσότεροι προς εγγραφή μαθητές στο ίδιο σχολείο έχουν και τα πέντε (5) στοιχεία ίδια, θα πραγματοποιείται ταυτοποίηση με επιπλέον στοιχεία που θα δηλώνει ο γονέας/κηδεμόνας, όπως είναι η διεύθυνση κατοικίας. Τα παραπάνω πέντε (5) στοιχεία τα δηλώνει ο γονέας/κηδεμόνας του μαθητή με υπεύθυνη δήλωσή του. Σε περίπτωση που προκύπτει για οποιονδήποτε λόγο αλλαγή στα στοιχεία του μαθητή, πριν ή και μετά την εγγραφή του σε σχολική μονάδα της χώρας, ο γονέας/κηδεμόνας θα πρέπει να ενημερώνει ως προς την αλλαγή αυτή τον οικείο Δήμο στον οποίο είναι εγγεγραμμένος ο μαθητής. Ο Δήμος ολοκληρώνει την επικαιροποίηση των εν λόγω στοιχείων στο ΟΠΣΕΔ και στη συνέχεια ο γονέας/κηδεμόνας οφείλει να ενημερώσει τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας σχετικά με τις αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν, ώστε ο Διευθυντής να αντλήσει τα καινούρια στοιχεία από το Πληροφοριακό Σύστημα «myschool».

β. Βιβλιάριο Υγείας του/της μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 7 του Π.Δ 79/2017 (Α’ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 44 του Ν. 4777/2021 (Α’

25).

γ. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ (Α.Δ.Υ.Μ.).

δ. Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο προκύπτει η διεύθυνση κατοικίας του/της μαθητή/τριας. Συνιστάται, οι Διευθυντές/τριες – Προϊστάμενοι/ες των Σχολικών Μονάδων όπως ελέγχουν με ιδιαίτερη προσοχή το εν λόγω αποδεικτικό στοιχείο, προκειμένου οι αιτήσεις εγγραφής να υποβάλλονται αποκλειστικά και μόνο στο σχολείο που ανήκουν οι μαθητές/τριες σύμφωνα με τα όρια της σχολικής

περιφέρειας (άρθρο 5 ΠΔ 79/2017 (Α’ 109) όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 23 του Ν. 4559/2018 (Α’ 142).

ε. Βεβαίωση Φοίτησης Νηπιαγωγείου και Πιστοποιητικό Φοίτησης Νηπιαγωγείου για την εγγραφή στο Δημοτικό. Μέχρι την ημερομηνία έκδοσης του «Πιστοποιητικού φοίτησης», το νηπιαγωγείο εκδίδει «Βεβαίωση Φοίτησης» η οποία θα προσκομιστεί από τον γονέα ή τον κηδεμόνα του/της μαθητή/τριας για την εγγραφή του/της στο Δημοτικό.

Το Πιστοποιητικό Φοίτησης στο Nηπιαγωγείο εκδίδεται με τη λήξη της διδασκαλίας των μαθημάτων (15 Ιουνίου 2024) και διαβιβάζεται αυτεπάγγελτα από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο εγγραφής του/της μαθητή/τριας.

Στις περιπτώσεις που ο/η μαθητής/τρια θα συνεχίσει τη φοίτησή του σε σχολείο του εξωτερικού και η αποστολή του Πιστοποιητικού Φοίτησης καθίσταται δύσκολη ή αδύνατη, το Πιστοποιητικό παραδίδεται στο γονέα ή στον κηδεμόνα, ο οποίος υπογράφει βεβαίωση παραλαβής.

Νήπια τα οποία δεν έχουν εγγραφεί και φοιτήσει στο Νηπιαγωγείο και την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των έξι (6) ετών, εγγράφονται στο Δημοτικό με απόφαση του/της Διευθυντή/ντριας Εκπαίδευσης, που εκδίδεται ύστερα από σύμφωνη γνώμη του οικείου ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ ή του οικείου Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου Νηπιαγωγών μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας επιλογής των Συμβούλων Εκπαίδευσης ως Σύμβουλοι Εκπαίδευσης, διαφορετικά εγγράφονται στο νηπιαγωγείο, (παρ. 1β του άρθρου 204 του Ν. 4610/2019 (Α΄70)). Παιδιά που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής της παραγράφου 8 του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α 109), εγγράφονται υποχρεωτικά στο Δημοτικό.

Σε περιπτώσεις μη φοίτησης σε Νηπιαγωγείο, οι γονείς/κηδεμόνες του νηπίου υποβάλλουν σχετική αίτηση προς τον/την οικείο/α Διευθυντή/ντρια Εκπαίδευσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, στην οποία αναφέρονται οι λόγοι μη φοίτησης. Ο/Η Διευθυντής/τρια Εκπαίδευσης, αφού εξετάσει την εν λόγω αίτηση, εγκρίνει την εγγραφή του/της μαθητή/τριας και σε κάθε περίπτωση ισχύουν οι διατάξεις της περιπτ. 26, της παρ.4, του άρθρου 94 του Ν.3852/2010 (Α’ 87).

Στις περιπτώσεις που οι μαθητές/τριες εγγράφονται σε δημοτικό σχολείο εκτός της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου ή σε ιδιωτικό σχολείο, ο/η Διευθυντής/τρια της σχολικής μονάδας εγγραφής οφείλει να αναζητά το Πιστοποιητικό Φοίτησης Νηπίων από το Νηπιαγωγείο αποφοίτησης με βάση τη βεβαίωση.

 

Δημοσιεύθηκε στο dnews.gr (Κωνσταντίνα Ντουντούμη)

8+8 βασικά έργα μεταρρυθμιστικού χαρακτήρα, που είτε έγιναν είτε θα γίνουν μέσα στο 2025

Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών παρουσίασαν τον απολογισμό του 2024 και τον προγραμματισμό για το 2025, σε ό,τι αφορά στην αξιοποίηση ευρωπαϊκών κονδυλίων από το ΕΣΠΑ και το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

Ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωστής Χατζηδάκης και ο αναπληρωτής υπουργός Νίκος Παπαθανάσης παρουσίασαν σήμερα σε συνέντευξη Τύπου τον απολογισμό του 2024 και τον προγραμματισμό για το 2025 σε σχέση με την αξιοποίηση των ευρωπαϊκών κονδυλίων από το ΕΣΠΑ και το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας καθώς και τη διαχείριση του συνόλου των χρηματοδοτικών και επενδυτικών εργαλείων που διαχειρίζεται το ΥΠΕΘΟΟ.

Στη συνέντευξη επισημάνθηκαν τα εξής:

-Το Αναπτυξιακό Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων έκλεισε το 2024 με δαπάνες ύψους 13,3 δισ. ευρώ, το υψηλότερο ποσό δημοσίων επενδύσεων της τελευταίας 14ετίας και το 2025 θα αυξηθεί περαιτέρω σε 14,1 δισ. ευρώ, έναντι 5,6 δισ. το 2019. Δηλαδή οι δημόσιες επενδύσεις το 2025 θα είναι αυξημένες κατά 150% σε σχέση με το 2019.

Το 2024 επίσης επιτεύχθηκε υπερεκτέλεση του προϋπολογισμού του ΑΠΔΕ σε ποσοστό 101,25% ενώ το 2025 οι δαπάνες προβλέπεται να αυξηθούν περαιτέρω σε 14,1 δισ. ευρώ (+16%) και το 2026 σε 16,4 δισ. (+17%).

-Το ποσοστό απορρόφησης των Κοινοτικών κονδυλίων του ΕΣΠΑ 2021-2027 το 2024 (με στοιχεία 31.12.2024) ήταν το τέταρτο υψηλότερο στην ΕΕ.

-Το ποσοστό απορρόφησης των κονδυλίων του Ταμείου Ανάκαμψης διαμορφώθηκε το 2024 σε 51%, με πλήρη επίτευξη των στόχων που είχαν τεθεί, επίδοση που κατατάσσει τη χώρα μας στην όγδοη θέση της ΕΕ.

Ειδικότερα:

Από τα 36 δισ. ευρώ που είναι το συνολικό πρόγραμμα η Ελλάδα έχει λάβει μέχρι στιγμής 18,2 δισ. ευρώ που αντιστοιχούν στο 51% του συνολικού προϋπολογισμού. (Αν προσθέσουμε τα κονδύλια που συνδέονται με το επόμενο αίτημα πληρωμής οι συνολικές εισροές θα φθάσουν σε 21,3 δισ. και το ποσοστό εκταμιεύσεων θα ξεπεράσει το 59% του προϋπολογισμού). Για να λάβει τους πόρους αυτούς η χώρα μας έχει εκπληρώσει 107 ορόσημα και στόχους.

Όπως ανακοινώθηκε στη συνέντευξη, ξεκίνησαν και προγραμματίζονται:

-Το Πρόγραμμα «Σπίτι μου ΙΙ» για την αγορά πρώτης κατοικίας, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

-Το πρόγραμμα «Αναβαθμίζω το Σπίτι μου» για την ενεργειακή αναβάθμιση κατοικιών, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

-Το νέο Ταμείο Μικροπιστώσεων για πολύ μικρές επιχειρήσεις, με έμφαση στην γυναικεία επιχειρηματικότητα.

-Η Προδημοσίευση νέας δράσης «Εξωστρέφεια Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων» μέσω του Προγράμματος «Ανταγωνιστικότητα» του ΕΣΠΑ 2021-2027.

Ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωστής Χατζηδάκης δήλωσε«Το Αναπτυξιακό Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων έχει αυξηθεί κατά 150% σε σχέση με το 2019, γεγονός που αποτελεί απόδειξη της έμφασης που δίνει η κυβέρνηση σε θέματα ανάπτυξης και κοινωνικής συνοχής. Η Ελλάδα είναι τέταρτη στην ΕΕ στις απορροφήσεις στο ΕΣΠΑ και όγδοη στο Ταμείο Ανάκαμψης, πράγμα που υπογραμμίζει τη μεγάλη προσπάθεια που γίνεται κάθε μέρα για την απορρόφηση και την αξιοποίηση των πόρων. Και δεν μιλάμε μόνο για αριθμούς, αλλά για έργα που αφήνουν συγκεκριμένο αποτύπωμα για τους πολίτες. Όπως τα προγράμματα “Εξοικονομώ”, οι προληπτικές ιατρικές εξετάσεις, τα απογευματινά χειρουργεία, η διασύνδεση των POS με τις ταμειακές μηχανές, η τήρηση ηλεκτρονικών βιβλίων (MyDATA), τα 250 καινούργια ηλεκτρικά λεωφορεία, ο προσωπικός βοηθός για άτομα με αναπηρία και το δωρεάν ψηφιακό φροντιστήριο για τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου. Δράσεις που έχουν ήδη υλοποιηθεί́ ή υλοποιούνται. Και ακολουθούν, σύμφωνα με τον προγραμματισμό, η μεταρρύθμιση της δικαιοσύνης, τα Ειδικά Πολεοδομικά Σχέδια σε 750 δημοτικές ενότητες, η ανακαίνιση 80 νοσοκομείων, η επέκταση του προσωπικού γιατρού, ο οδικός άξονας Ε-65 (Τρίκαλα-Εγνατία), το πρόγραμμα “Σπίτι μου 2”, η ολοκλήρωση του Εθνικού Κτηματολογίου και 85 έργα επεξεργασίας και καθαρισμού αστικών λυμάτων περιβαλλοντικά́ ευαίσθητων οικισμών».

Ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης δήλωσε: «Το 2024, μέσα σε ένα περιβάλλον πολιτικής σταθερότητας, η Ελλάδα αξιοποίησε στο μέγιστο βαθμό τα χρηματοδοτικά και επενδυτικά εργαλεία που έχει στη διάθεσή της. Με αποτέλεσμα η οικονομία μας να καταγράψει, εκ νέου, ρυθμούς ανάπτυξης κατά πολύ υψηλότερους από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, εξακολουθώντας να βρίσκεται στις πρώτες θέσεις της Ε.Ε. ως προς την απορρόφηση πόρων από το Ταμείο Ανάκαμψης και το ΕΣΠΑ.  

Η εκτέλεση του Αναπτυξιακού Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, ύψους 13,3 δισ. ευρώ το 2024, έφτασε στο 101,25% του αρχικού προϋπολογισμού, ενώ, το 2025 οι πόροι θα αυξηθούν στα 14,1 δισ. ευρώ, στο πλαίσιο του μεγαλύτερου Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων της τελευταίας 15ετίας. Τα κονδύλια αυτά κατευθύνονται στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και των υποδομών, στη βελτίωση της καθημερινότητας των συμπολιτών μας. Οι πόροι αυτοί απευθύνονται στο σύνολο της κοινωνίας και όχι στους ‘’λίγους’’, όπως με έωλα επιχειρήματα, ισχυρίζονται κάποιοι στο δημόσιο διάλογο. 

Έμπρακτη απόδειξη αποτελούν, οι δράσεις που χρηματοδοτούνται από πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης, όπως, για παράδειγμα: το ‘’Σπίτι μου ΙΙ’- όπου κατατέθηκαν 25.000 αιτήσεις τις πρώτες 25 ώρες της πλατφόρμας στο gov.gr– , το ‘’Αναβαθμίζω το σπίτι μου’’ και το ‘’Εξοικονομώ’’, το Εθνικό Πρόγραμμα Προληπτικών Εξετάσεων, η ενίσχυση Δημοτικών Βρεφονηπιακών και Παιδικών Σταθμών, αλλά και προγράμματα κατάρτισης χιλιάδων ανέργων δικαιούχων του Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος.

Στην κοινωνία και την οικονομία κατευθύνεται το σύνολο των πόρων του ΕΣΠΑ, ύψους 26,2 δισ. ευρώ. Στους πολλούς απευθύνεται η νέα δράση ‘’Εξωστρέφεια μικρομεσαίων επιχειρήσεων’’ με πόρους του προγράμματος ‘’Ανταγωνιστικότητα’’.

Στην κοινωνία απευθύνονται οι δράσεις για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας στις περιοχές της Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης, που αναμένεται ότι θα δημιουργήσουν πάνω από 3.400 νέες θέσεις εργασίας. Τους πολλούς αφορούν τα έργα ΣΔΙΤ που βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη, ανάμεσά τους φοιτητικές εστίες, δίκτυα άρδευσης και κατασκευή φραγμάτων, μονάδες επεξεργασίας αποβλήτων.

Στους πολλούς κατευθύνεται το Ταμείο Μικροπιστώσεων της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας, ύψους 80 δισ. ευρώ, με ξεχωριστή μέριμνα για τη γυναικεία επιχειρηματικότητα. Αλλά, και τα δάνεια ύψους 2,5 δισ. ευρώ που χορήγησε η ΕΑΤ, με το 89% να κατευθύνεται σε επιχειρήσεις με λιγότερους από 50 εργαζόμενους και κύκλο εργασιών μικρότερο από 10 εκατ. ευρώ. Τις νεοφυείς ελληνικές επιχειρήσεις και όχι τους ‘’λίγους’’ στηρίζει η Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα Επενδύσεων, με το οικοσύστημα των funds, venture capital και private equity, πολύ σύντομα να διαχειρίζεται συνολικά 2,2 δισ. ευρώ.

Με προσήλωση στους στόχους και σεβασμό στους ευρωπαϊκούς κανόνες, επιταχύνουμε την μεταρρυθμιστική πολιτική μας, με στόχο τη διπλή σύγκλιση τόσο σε επίπεδο εισοδημάτων με την υπόλοιπη Ευρώπη, όσο και σε επίπεδο ισόρροπης ανάπτυξης μεταξύ όλων των περιφερειών της χώρας».

Στη διάρκεια της συνέντευξης τις δράσεις αρμοδιότητας τους παρουσίασαν: η Γ.Γ. Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων και Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης (ΠΔΕ& ΕΠΑ) Κατερίνα Οικονόμου, ο Γ.Γ Διαχείρισης Τομεακών Προγραμμάτων Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης, Ταμείου Συνοχής και Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου Γιώργος Ζερβός, ο Διοικητής Ειδικής Υπηρεσίας Συντονισμού Ταμείου Ανάκαμψης Ορέστης Καβαλάκης, ο Διοικητής της Ειδικής Υπηρεσίας Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης Πελοπίδας Καλλίρης, ο Διευθυντής της Μονάδας Συμπράξεων Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα, Νίκος Σέργης, η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας, Ισμήνη Παπακυρίλλου, ο Πρόεδρος της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας Επενδύσεων Α.Ε., Δρ. Χάρης Λαμπρόπουλος και η Διευθύντρια της ΕΥΣΣΑΕ του ΕΣΠΑ κ. Αργυρώ Ζέρβα.

 ΔΕΙΤΕ  ΕΔΩ : Επισυνάπτεται η παρουσίαση

 

 TAA 1 TAA 2

TAA 3 TAA 4

TAA 5 TAA 6

 

 

 

Πληροφορίες

Δημιουργήσαμε την ομάδα του isthmosnews.gr που είναι μία ζωντανή διαρκώς ανανεωμένη παρέα στην οποία θα μπορούν να συμμετέχουν όλοι ανεξαρτήτως ηλικίας και μόρφωσης, που ενδιαφέρονται επαρκώς και νοιάζονται που τολμούν να μοιράζονται απόψεις και να εκφράζονται δημόσια.

Email Επικοινωνίαςpress@isthmosnews.gr

Κοινότητα Viber : Kλίκ ΕΔΩ για να μπείς στην κοινότητα