Τελειώνει η πιο επικίνδυνη γέφυρα στην Ελλάδα -Πότε θα είναι έτοιμη η νέα, τι θα γίνει με την παλιά;

Τελειώνει η πιο επικίνδυνη γέφυρα στην Ελλάδα -Πότε θα είναι έτοιμη η νέα, τι θα γίνει με την παλιά;

Πρόοδος έχει καταγραφεί στις εργασίες που αφορούν την κατασκευή της νέας γέφυρας του Ευρώτα στη Σκάλα Λακωνίας.

Προχωρά η κατασκευή της νέας γέφυρας του Ευρώτα στη Σκάλα Λακωνίας, ένα έργο που θα σημάνει την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας και την αναβάθμιση των οδικών μεταφορών στο Δήμο Ευρώτα και τη Νότια Λακωνία.

Προ ολίγων ημερών στο εργοτάξιο βρέθηκε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου, Δημήτρης Πτωχός, κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στην Περιφερειακή Ενότητα Λακωνίας. Ο κ. Πτωχός πραγματοποίησε αυτοψία στα υπό εξέλιξη έργα για τη νέα γέφυρα, όπου ολοκληρώνεται η φάση τοποθέτησης των μεταλλικών δοκών πάνω στις οποίες θα στηριχθεί το κατάστρωμα της γέφυρας.

Η νέα γέφυρα θα έχει μήκος 90 μ. και κατασκευάζεται σε απόσταση αναπνοής από την υφιστάμενη. Ο φορέας του καταστρώματος θα είναι σύμμικτος και θα αποτελείται από χαλύβδινες δοκούς ενσωματωμένες εντός οπλισμένου σκυροδέματος, σύμφωνα με τις προδιαγραφές.

Το κατάστρωμα θα έχει πλάτος 9 μ. και εκατέρωθεν αυτού προβλέπεται η κατασκευή δύο πεζοδρομίων πλάτους 2,10 μ. έκαστο, ώστε να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη κυκλοφορία και των πεζών.

Επιπλέον, θα τοποθετηθεί η απαραίτητη οριζόντια και κατακόρυφη σήμανση, δηλαδή διαγραμμίσεις, στηθαία ασφαλείας και πινακίδες, με στόχο την απρόσκοπτη κυκλοφορία των οχημάτων και τη διασφάλιση της ομαλής συνύπαρξης με τους πεζούς.

Η υπογραφή της σύμβασης μεταξύ της Περιφέρειας Πελοποννήσου και της αναδόχου εταιρείας έγινε στις 8/3/2023. Το έργο έχει προϋπολογισμό 4.465.000 ευρώ και στόχος ήταν να είναι έτοιμη 18 μήνες από την υπογραφή του εργολαβικού συμφωνητικού. Κάτι τέτοιο, ωστόσο, δεν κατέστη εφικτό και πλέον η ολοκλήρωση εκτιμάται για το 2025.

Η παλιά γέφυρα δεν θα κατεδαφιστεί, αλλά θα αποκατασταθεί ώστε να αξιοποιηθεί ως πεζογέφυρα, και θα αναδειχθεί ως μνημείο. Θα γίνουν εργασίες ανάπλασης του περιβάλλοντος χώρου, ενώ θα δημιουργηθούν και χώροι πρασίνου/ψυχαγωγίας.

Η υφιστάμενη γέφυρα άρχισε να κατασκευάζεται το 1896, ενώ εδώ και αρκετά χρόνια έχει κριθεί πως χρήζει αντικατάστασης λόγω των επικίνδυνων φθορών που φέρει.

 

Δημοσιεύθηκε στο carandmotor.gr

Σχετικά Άρθρα

ήξερες ότι...

ήξερες ότι...

ήξερες ότι...(2)

ήξερες ότι...(2)

Πληροφορίες

Το IsthmosNews.gr είναι ένα δυναμικά αναπτυσσόμενο ενημερωτικό site που
έχει ήδη καθιερωθεί στην Κορινθία και την Πελοπόννησο ως πηγή αξιόπιστης
και καθημερινής ενημέρωσης.
Με σύνθημα «Καθημερινή Ενημέρωση με Άποψη και Επίκεντρο τον Δημότη»,
προσφέρουμε έγκαιρα ρεπορτάζ, ειδήσεις και αφιερώματα για ό,τι συμβαίνει
στον τόπο μας — από την τοπική αυτοδιοίκηση και την οικονομία, μέχρι τον
πολιτισμό, τον τουρισμό και την κοινωνία.

Το κοινό μας είναι ενεργοί δημότες της Κορινθίας , της Πελοποννήσου που
μας εμπιστεύονται για να μένουν πάντα ενημερωμένοι.
Τα νέα της Κορινθίας & Πελοποννήσου δεν κοιμούνται ποτέ.
Και εσύ... γιατί να τα μαθαίνεις τελευταίος;

👉 IsthmosNews.gr — Το site που έγινε καθημερινή σου συνήθεια.

Με εκτίμηση,
Η Ομάδα του isthmos News