Έρχεται η νέα γέφυρα που θα ενώσει την Ελλάδα με την Τουρκία -Πού θα βρίσκεται

Έρχεται η νέα γέφυρα που θα ενώσει την Ελλάδα με την Τουρκία -Πού θα βρίσκεται

Η νέα γέφυρα θα έχει δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και θα αποφορτίσει την υφιστάμενη υποδομή από την αυξημένη κυκλοφορία οχημάτων.

Μία ακόμη γέφυρα θα φροντίζει τα επόμενα χρόνια για την οδική σύνδεση της Ελλάδας με την Τουρκία, μιας και στις ράγες της υλοποίησης εισέρχεται ένα σημαντικό έργο, η λεγόμενη «Γέφυρα-Φιλίας».

Όπως ανέφερε πρόσφατα ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, η ελληνική κυβέρνηση υλοποιεί συμφωνία με την Τουρκία για την κατασκευή δεύτερης συνοριακής οδικής γέφυρας, που θα βρίσκεται στο πέρασμα Κήποι – Ύψαλα, ώστε μεταξύ άλλων να εξυπηρετείται η αυξανόμενη ζήτηση εμπορικής κυκλοφορίας στην περιοχή.

Τη μελέτη της γέφυρας έχει αναλάβει η Εγνατία Οδός Α.Ε., ενώ η κατασκευή της θα γίνει με δύο διαφορετικές δημοπρατήσεις. Μία από την ελληνική και μία από την τουρκική πλευρά, για το τμήμα της γέφυρας που αφορά στην εκάστοτε επικράτεια. Η χρηματοδότηση των μελετών έχει εξασφαλισθεί από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.

Σημειώνεται ότι στο έργο είχε αναφερθεί το περασμένο καλοκαίρι ο ο Υπουργός Μεταφορών και Υποδομών της γειτονικής χώρας, Abdulkadir Uraloğlu, επισημαίνοντας ότι συγκροτούνται τα τεύχη δημοπράτησης ώστε η κατασκευή του έργου από την τουρκική πλευρά να ξεκινήσει το συντομότερο δυνατό.

Σύμφωνα με τον Uraloğlu, η γέφυρα όχι μόνο θα ενισχύσει τις σχέσεις και τη συνεργασία μεταξύ των δύο χωρών, αλλά θα βελτιώσει και τη λειτουργική σύνδεση της Τουρκίας με τον διάδρομο Θεσσαλονίκη-Σόφια-Βερολίνο, όπως επίσης με τον Πανευρωπαϊκό Διάδρομο και τις βαλκανικές χώρες μέσω της Εγνατίας Οδού.

Η γέφυρα θα βρίσκεται στο πέρασμα Κήποι-Υψάλα, θα είναι καλωδιωτή “extradosed” τριών ανοιγμάτων, με μήκος 840 μ., εκ των οποίων τα 344 μ. θα βρίσκονται εντός της ελληνικής επικράτειας. Θα έχει δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, λωρίδα έκτακτης ανάγκης και πλευρικές διαμορφώσεις πεζοδρομίων για τον κάθε κλάδο.

Η υφιστάμενη γέφυρα, μήκους 800 μ., θεμελιώθηκε το 1954 και αποτελεί το σημαντικότερο οδικό σύνορο μεταξύ των δύο κρατών αλλά και μεταξύ της Ευρώπης και της Ασίας. Η μισή είναι βαμμένη με τα χρώματα της Ελλάδας, η άλλη με τα χρώματα της Τουρκίας.

Σήμερα δείχνει να έχει φθάσει στα όρια της όσον αφορά την εξυπηρέτηση της κυκλοφορίας και επομένως κρίνεται επιτακτική η ανάγκη κατασκευής μία ακόμη υποδομής που θα επωμισθεί μέρος του αυξημένου φορτίου.

 

Δημοσιεύθηκε στο carandmotor.gr

Σχετικά Άρθρα

ήξερες ότι...

ήξερες ότι...

ήξερες ότι...(2)

ήξερες ότι...(2)

Πληροφορίες

Το IsthmosNews.gr είναι ένα δυναμικά αναπτυσσόμενο ενημερωτικό site που
έχει ήδη καθιερωθεί στην Κορινθία και την Πελοπόννησο ως πηγή αξιόπιστης
και καθημερινής ενημέρωσης.
Με σύνθημα «Καθημερινή Ενημέρωση με Άποψη και Επίκεντρο τον Δημότη»,
προσφέρουμε έγκαιρα ρεπορτάζ, ειδήσεις και αφιερώματα για ό,τι συμβαίνει
στον τόπο μας — από την τοπική αυτοδιοίκηση και την οικονομία, μέχρι τον
πολιτισμό, τον τουρισμό και την κοινωνία.

Το κοινό μας είναι ενεργοί δημότες της Κορινθίας , της Πελοποννήσου που
μας εμπιστεύονται για να μένουν πάντα ενημερωμένοι.
Τα νέα της Κορινθίας & Πελοποννήσου δεν κοιμούνται ποτέ.
Και εσύ... γιατί να τα μαθαίνεις τελευταίος;

👉 IsthmosNews.gr — Το site που έγινε καθημερινή σου συνήθεια.

Με εκτίμηση,
Η Ομάδα του isthmos News