Συνάντηση αγροτικών συλλόγων Κορινθίας με τον υφυπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Διονύσης Σταμενίτης

Στο επίκεντρο της συνάντησης θέματα άρδευσης και ενεργειακού κόστους

Ζητήματα που απασχολούν τους αμπελουργούς της Κορινθίας βρέθηκαν στο επίκεντρο της συνάντησης που είχε την Τετάρτη (8/1) στην Αθήνα, ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Διονύσης Σταμενίτης με παραγωγούς της περιοχής.

Στη συνάντηση με τον ΥφΑΑΤ συμμετείχαν ο Γενικός Γραμματέας Ενωσιακών Πόρων και Υποδομών του ΥΠΑΑΤ, Δημήτρης Παπαγιαννίδης και οι πρόεδροι των αγροτικών συλλόγων Στιμάγκας, Βέλου – Βόχας, Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης και Νεμέας.

Στη συνάντηση – όπως γνωστοποίησε ο ΥφΑΑΤ με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – βρέθηκαν στο επίκεντρο ζητήματα που αφορούν την άρδευση και το αυξημένο ενεργειακό κόστος.

«Η καλλιέργεια αμπελιών για παραγωγή οίνου, επιτραπέζιων σταφυλιών, σταφίδας η οποία άλλωστε χαρακτηρίζει και την ευρύτερη περιοχή, βρέθηκε στο επίκεντρο της συνάντησης μας. Ειδικότερα τέθηκε το ζήτημα της ανάγκης σε νερό άρδευσης, που αποτελεί ένα από τα μόνιμα προβλήματα, τόσο στην πεδινή όσο και στην ημιορεινή περιοχή, με κυρίαρχα αυτό των απωλειών των δικτύων άρδευσης και του αυξημένου ενεργειακού κόστους.

Από την πλευρά μας σταθήκαμε στις λύσεις που σχεδιάζουμε μέσα από την αξιοποίηση των πόρων του ΠΑΑ 2014-2022 για την ουσιαστική επανεκκίνηση της υλοποίησης του φράγματος Ασωπού, καθώς και η μελέτη των αρδευτικών δικτύων και των συνόδων έργων, της οποίας η σύμβαση έχει υπογραφεί στην αρχή του 2023 στο ΥΠΟΜΕ» αναφέρει στην ανάρτησή του ο κ. Σταμενίτης.

 

 

Δημοσιεύθηκε στο sfedona.gr

Το Επιμελητήριο Κορινθίας & η Globalsat Παρουσιάζουν: Το Μέλλον των Επιχειρήσεων Είναι Εδώ!

Το μέλλον για την πράσινη μετάβαση των Επιχειρήσεων της Κορινθίας:

Ψηφιακός & Ενεργειακός Μετασχηματισμός

 

Το Επιμελητήριο Κορινθίας σε συνεργασία με την Globalsat σας προσκαλούν σε μια μοναδική καινοτόμο εκδήλωση που στοχεύει στη μεταμόρφωση της επιχειρηματικότητας.

 

🔊 Θέμα Εκδήλωσης:
Εταιρική Βιωσιμότητα: Στρατηγικές για τη μείωση του περιβαλλοντικού σας αποτυπώματος.αφορά τον ψηφιακό και ενεργειακό μετασχηματισμό, ειδικά σχεδιασμένη για μεγάλες επιχειρήσεις με ιδιόκτητα κτήρια. Στόχος μας είναι να σας παρουσιάσουμε τις πιο προηγμένες λύσεις, προσαρμοσμένες στις ανάγκες του ξενοδοχειακού κλάδου, της βιομηχανίας και του εμπορίου.

📍 Χώρος Διεξαγωγής:
Επιμελητήριο Κορινθίας, Ερμου 2
Ημερομηνία και Ώρα: Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2025 , ώρα 18.00μμ

 

Γιατί να Παρευρεθείτε:

Η εκδήλωση αποτελεί μια τεράστια και καινοτόμα πρόταση, φέρνοντας στο προσκήνιο τεχνολογικές λύσεις που μπορούν να οδηγήσουν τις επιχειρήσεις της Κορινθίας στην πράσινη ανάπτυξη και τον ψηφιακό μετασχηματισμό.

Επίσημοι Ομιλητές: 3

Καπέλλος Δημήτριος- Head of R&D: Ψηφιακό Μετασχηματισμό

Κάββουρας Γεώργιος-Chief Sustainability Officer: Ενεργειακό Μετασχηματισμό

Katerina Reppa-Zestos Η2Η: Συντονίστρια

 

 Η εκδήλωση θα τιμηθεί με την παρουσία σημαντικών πολιτικών, τοπικών φορέων και επιχειρηματικών ηγετών, οι οποίοι θα συζητήσουν για το μέλλον της επιχειρηματικότητας και την πράσινη μετάβαση.

🔹 Globalsat: Παρουσίαση των εξειδικευμένων λύσεων τους για επιχειρήσεις σε ξενοδοχειακό, βιομηχανικό και εμπορικό κλάδο.
🔹 Επιμελητήριο Κορινθίας: Υποστήριξη της τοπικής επιχειρηματικότητας μέσα από καινοτομία και συνεργασίες.

Συμμετοχή & Πληροφορίες:

📢 Ανοιχτή μόνο για επαγγελματίες!
🔗 Για δηλώσεις συμμετοχής, επισκεφθείτε τον ιστότοπο του Επιμελητηρίου Κορινθίας ή καλέστε μας στο [τηλέφωνο επικοινωνίας].

 

Το Μέλλον Είναι Πράσινο & Ψηφιακό – Είστε Έτοιμοι;

Μην χάσετε αυτή τη μοναδική ευκαιρία να ενημερωθείτε για τις τελευταίες εξελίξεις και να προετοιμάσετε την επιχείρησή σας για το αύριο.

 

 

Με εκτίμηση,
Το Επιμελητήριο Κορινθίας
Globalsat

Πρόσκληση συμμετοχής σε Food Expo με την Περιφέρεια Πελοποννήσου

FOOD EXPO 2025: Μια Ευκαιρία για Επιχειρήσεις Τροφίμων & Ποτών

Το Επιμελητήριο Κορινθίας ενημερώνει τα μέλη του για τη δυνατότητα συμμετοχής στη FOOD EXPO 2025 με την Περιφέρεια Πελοποννήσου, στη μεγαλύτερη έκθεση Τροφίμων και Ποτών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, που θα πραγματοποιηθεί στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan EXPO.

Η έκθεση, που διοργανώνεται από τη FORUM A.E., αποτελεί κορυφαίο σημείο συνάντησης για επαγγελματίες του κλάδου, προσελκύοντας περισσότερους από 40.000 επισκέπτες από την Οργανωμένη Λιανική, το Χονδρεμπόριο, τη Μαζική Εστίαση και πολλές άλλες κατηγορίες επιχειρήσεων.

Γιατί να Συμμετάσχετε στη FOOD EXPO 2025;

Η FOOD EXPO προσφέρει μια μοναδική πλατφόρμα δικτύωσης και ανάπτυξης για επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών. Με ένα δυνατό brand name και διεθνή φήμη, προσελκύει όχι μόνο Έλληνες επαγγελματίες αλλά και ξένους αγοραστές από αγορές-στόχους παγκοσμίως.

Οι συμμετέχοντες εκθέτες θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν προγραμματισμένα b2b meetings με σημαντικούς εμπορικούς επισκέπτες μέσω του προγράμματος “Hosted Buyer”.

Τομείς Έκθεσης

Η έκθεση καλύπτει ένα ευρύ φάσμα προϊόντων:

  • Γαλακτοκομικά & Τυροκομικά Προϊόντα
  • Ελαιόλαδο & Προϊόντα Ελιάς
  • Βιολογικά Τρόφιμα & Ποτά
  • Φρέσκα Φρούτα & Λαχανικά
  • Κρασιά, Ποτά, Καφέδες & Αναψυκτικά
  • Κατεψυγμένα & Έτοιμα Γεύματα
  • Ζυμαρικά, Δημητριακά, Όσπρια
    …και πολλά ακόμη!

Επισκέπτες

Η FOOD EXPO προσελκύει χιλιάδες decision makers και επαγγελματίες από επιχειρήσεις όπως:

  • Supermarkets, Hypermarkets & Mini Markets
  • Παραδοσιακά παντοπωλεία & Delicatessen
  • Ξενοδοχεία, Τουριστικά Καταλύματα & Εστιατόρια
  • Αρτοζαχαροπλαστεία, Καφετέριες & Wine Bars

Πληροφορίες Συμμετοχής

  • 20η Ιανουαρίου 2025 είναι η καταληκτική ημερομηνία δήλωσης συμμετοχής!
  • Λόγω του περιορισμένου χώρου, η επιλογή των επιχειρήσεων θα γίνει με χρονική σειρά
    προτεραιότητας.
  • Οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της οινοποιείας, θα φιλοξενηθούν στον
    εκθεσιακό χώρο της Oenotelia, πλησίον του Wine Tasting Area, οπότε και θα τηρηθεί ξεχωριστή σειρά προτεραιότητας.

Το Επιμελητήριο Κορινθίας καλεί τα μέλη του να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους για συμμετοχή στην έκθεση. Για περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου ή επικοινωνήστε με το γραφείο υποστήριξης επιχειρήσεων.

Μην χάσετε την ευκαιρία να συμμετάσχετε σε αυτή τη σημαντική διοργάνωση και να αναδείξετε τα προϊόντα σας σε ένα παγκόσμιο κοινό!

Πληροφορίες: 2741024464 (1937)

8-10 Μαρτίου 2025

 Athens Metropolitan Expo.

foodexpo.gr |  Μόνο για επαγγελματίες

ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ FOOD EXPO 2025

Ανακάλυψε τον Υδροβιότοπο Κοκκώσι στην Αλμυρή Κορινθίας! 

Στην καρδιά της Ανατολικής Κορινθίας, δίπλα στην παραλία της Αλμυρής, βρίσκεται ο Υδροβιότοπος Κοκκώσι—ένας φυσικός θησαυρός που περιμένει να τον εξερευνήσεις!
Πρόκειται για ένα φυσικό υδάτινο σώμα σπάνιας ομορφιάς, αλλά και ξεχωριστής σημασίας για το οικοσύστημα της περιοχής, καθώς είναι ο μοναδικός πλέον υγρότοπος της Ανατολικής Κορινθίας. Το Κοκκώσι συνδέεται με τη θάλασσα της Αλμυρής και δημιουργείται από την εκροή των υφάλμυρων υδάτων που πηγάζουν από τον παρακείμενο λόφο.
 Τοποθεσία:
Ο Υδροβιότοπος Κοκκώσι βρίσκεται κοντά στην παραλία της Αλμυρής, περίπου 15 χιλιόμετρα νοτιοανατολικά της Κορίνθου.
Visit Corinth – Ζήσε τη μαγεία της φύσης!
 
 ydroviotopois
 
 Discover the Kokkosi Wetland in Almyri, Corinthia! 
In the heart of Eastern Corinthia, next to the beach of Almyri, lies the Kokkosi Wetland—a natural treasure waiting to be explored!
This unique aquatic ecosystem boasts rare beauty and ecological significance, as it is the only remaining wetland in Eastern Corinthia. Kokkosi connects with the sea of Almyri, formed by the outflow of brackish waters originating from the nearby hill.
 Location:
The Kokkosi Wetland is located near Almyri Beach, approximately 15 kilometers southeast of Corinth.
Visit Corinth – Experience the magic of nature!

Διάκριση για τη “Ντρέδουρα” Περαχώρας και το Δημοτικό Σχολείο Περαχώρας

Τη Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2024 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄ και Δ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Περαχώρας με την καθοδήγηση της υπεύθυνης εκπαιδευτικού ΠΕ70 κ. Χανού Κορνηλίας συμμετείχαν στην διαδικτυακή εκδήλωση του ΚΕΠΕΑ Ιεράπετρας-Νεάπολης Λασιθίου και της WWF Ελλάδας με θέμα: «Συνταγές με άρωμα Χριστουγέννων και λίγα τροφοχιλιόμετρα….» για να παρουσιάσουν αλλά και να γνωρίσουν άλλες χριστουγεννιάτικες συνταγές με μικρό περιβαλλοντικό αποτύπωμα από διάφορα σχολεία της χώρας.

Η εκδήλωση οργανώθηκε στο πλαίσιο του Εθνικού Θεματικού Δικτύου «Διατροφή, Περιβάλλον & Υγεία».

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄ και Δ΄ τάξης παρουσίασαν τo μοναδικό τοπικό παραδοσιακό γλυκό της Πρωτοχρονιάς, τη Ντρέδουρα Περαχώρας και απέσπασαν Έπαινο στην κατηγορία εντοπιότητας υλικών. Τα υλικά ταυτίζονται με την τοπική παραγωγή : φρέσκο λάδι , αλεύρι, αμύγδαλα, σταφίδα μαύρη.

paianos

Παράλληλα, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν -να ευαισθητοποιηθούν-προβληματιστούν σε θέματα που αφορούν την αειφορική διαχείριση των φυσικών πόρων, ώστε να βελτιώσουν τις καταναλωτικές και διατροφικές τους συνήθειες και να αντιληφθούν ότι με την κατανάλωση τοπικών παραδοσιακών υγιεινών προϊόντων, ενδυναμώνεται η τοπική κοινωνία.

ntrdoyra1

 

Η Προϊσταμένη του Δημοτικού Σχολείου Περαχώρας κ. Βουδούρη Αγγελική συγχαίρει τους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ΄ και Δ΄ τάξης και την υπεύθυνη εκπαιδευτικό κ. Χανού Κορνηλία και ευχαριστεί θερμά τη Διαχειρίστρια του Λαογραφικού Μουσείου Περαχώρας (ΑΜΚΕ) κ. Γεωργίου Μαρίκα για το πολύτιμο πληροφοριακό υλικό που διέθεσε απλόχερα για τη συμμετοχή του Δημοτικού Σχολείου Περαχώρας.

Περισσότερες πληροφορίες για τη Ντρέδουρα Περαχώρας μπορείτε να βρείτε ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο https://laografiko-perachoras.gr/ntredoures/

epaistaoloai

 

Το Λαογραφικό Μουσείο Περαχώρας ανακοινώνει την συνεργασία με το Πανεπιστημίο Δυτικής Αττικής

Τα μέλη της Αστικής Μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας Λαογραφικό Μουσείο Περαχώρας, βρίσκονται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουν την συνεργασία του Μουσείου με το Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (ΠΑΔΑ) / Τμήμα Συντήρησης Αρχαιοτήτων και Έργων Τέχνης.
 
☑️Συγκεκριμένα έχει προγραμματιστεί στις 15, 16 και 17 Ιανουαρίου 2025 η επίσκεψη και εργασία στο Λαογραφικό Μουσείο Περαχώρας, φοιτητών και διδασκόντων του Πανεπιστημίου, στο πλαίσιο του μαθήματος «Συντήρηση Λαογραφικών Συλλογών», με σκοπό την υλοποίηση εφαρμογών συντήρηση λαογραφικού υλικού.
☑️Το Μουσείο διαθέτει περισσότερα από 1000 αντικείμενα, στην πλειονότητα δωρεές πολιτών του Δήμου μας, που μας έχουν εμπιστευτεί οικογενειακά τους κειμήλια μνήμης τα οποία όμως χρήζουν συντήρησης από εξειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό, ώστε να διασωθούν σε βάθος χρόνου.
☑️ Σε ανταπόδοση της σημαντικής και ουσιαστικής προσφοράς των φοιτητών και των διδασκόντων τους στην πολιτισμική κληρονομιά του τόπου μας, έχουμε αιτηθεί από τον Δήμο Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγ. Θεοδώρων τη διάθεση χρηματικού ποσού στα πλαίσια της φιλοξενίας των φοιτητών, για την μερική κάλυψη των αναγκών εστίασης τους και αναμένουμε την θετική ανταπόκριση.
➡️ Κάθε επιπλέον προσφορά ή έκπτωση σε είδη ή υπηρεσίες εστίασης, από επιχειρήσεις του τόπου μας, είναι επιθυμητή και καλοδεχούμενη.
➡️ Επίσης θα θέλαμε να ανακοινώσουμε την ευγενική χειρονομία – πρόσκληση του υπεύθυνου Καθηγητή κυρίου Παναγιάρη, σε όσους συμπολίτες μας διαθέτουν οικογενειακά κειμήλια και θέλουν να ενημερωθούν για βασικές αρχές συντήρησης και φύλαξης τους να προσέλθουν στο Μουσείο, κατόπιν προηγούμενης τηλεφωνικής τους επικοινωνίας στα τηλ 6988521293 και 6944466342.
 
Ροβήλος Αθανάσιος
Γραμματέας της ΑΜΚΕ
 
Γεωργίου Μαρίκα
Διαχειρίστρια της ΑΜΚΕ
 
📷 Υποψήφιος για επισκευή και συντήρηση ο χειροποίητος ξύλινος φυσητήρας σιδηρουργίας με λεπτομέρειες μετάλλου και δέρματος 1900
 
aooagrafaoaikoa

Σε πλήρη λειτουργία θα βρίσκεται το Σαββατοκύριακο το Χιονοδρομικό Κέντρο Ζήρειας

Σε πλήρη λειτουργία θα βρίσκεται αύριο Σάββατο και μεθαυριο Κυριακή 11 και 12 Ιανουαρίου 2025 το Χιονοδρομικό Κέντρο Ζήρειας. Συγκεκριμένα θα λειτουργούν :
- το baby lift και ο συρόμενος αναβατήρας μέχρι τις 4 μμ
- οι ενοικιάσεις παιδικών ελκήθρων και εξοπλισμού χιονοδρομίας
- τα μαθήματα χιονοδρομίας (σκι και snowboard)
- οι βόλτες στο οροπέδιο του βουνού και τη λίμνη Δασίου με snowmobiles και buggies
  • το σαλέ Satyrus για καφέ και φαγητό μέχρι τις 6μμ
Ο δρόμος Τρίκαλα - Χιονοδρομικό είναι ανοικτός αλλά τα οχήματα οφείλουν να είναι πάντα εφοδιασμένα με αντιολισθητικές αλυσίδες ή χιονολάστιχα.

Γεια πες , σε ποια έτυχε το φλουρί πριν αναλάβει το νέο της πόστο στο δήμο Κορινθίων;

Το φλουρί που "κρυβόταν" στην βασιλόπιτα του τμήματος των Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου Κορινθίων και φέτος το κέρδισε ένα από τα πιο αξιόλογα και  αγαπητά άτομα που κρίθηκαν τη χρονιά που πέρασε μέσα από τα καθήκοντα της Αντιδημαρχίας Οικονομικών.
teta2
Η τυχερή του 2025 είναι η Τέτα Μπονάτσου
Με απόφαση δημάρχου Νίκου Σταυρέλη αναλαμβάνει καθήκοντα  Εντεταλμένου Συμβούλου Χρηματοδοτούμενων Προγραμμάτων από τις Βρυξέλλες
Μπορεί να άλαξε πόστο Αντιδημαρχίας , μπορεί να κέρδισε το φλουρί για 2η χρονιά στο τμήμα των Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου Κορινθίων παραμένει όμως μια άψογη επαγγελματίας - φοροτεχνικός - με τεράστιες  γνώσεις στο αντικείμενό της.
Είναι αυτό που λέμε "Ο κατάλληλος άνθρωπος στη σωστή θέση" .
teta1
Η ίδια με ανάρτηση στο λογαριασμό  της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναφέρει :
"Σήμερα , οι υπάλληλοι των Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου κορινθίων έκοψαν την πρωτοχρονιάτικη πίτα για να ευχηθούμε όλοι μαζί ,το 2025 να είναι μια καλή χρονιά!!!
Εγώ και η οικονομική διευθύντρια ευλογήσαμε και κόψαμε την πίτα
Το φλουρί …Και φέτος το κέρδισα εγώ !!!!
Έλαβα τιμητική άδεια πέντε ημερών από την Διευθύντρια καθώς και δώρο μία σοκολάτα Ιον αμυγδάλου
Εύχομαι Σε όλους τους συνεργάτες της οικονομικής υπηρεσίας καλή χρονιά Και δημιουργική με υγεία
Καλή δύναμη στο έργο τους!!!!!!!
Όλοι σας είστε υπέροχοι !!!
Σας ευχαριστώ".

Με το ίδιο διοικητικό σχήμα συνεχίζει η δημοτική αρχή Νεμέας

Ο Δήμαρχος Νεμέας Κώστας Φρούσιος ανακοινώνει την ανανέωση της θητείας των ήδη ορισμένων αντιδημάρχων του Δήμου Νεμέας για ένα έτος.

Αντιδήμαρχος Παιδείας – Αθλητισμού – Πολιτισμού και Κοινωνικής Αλληλεγγύης τον Δημοτικό Σύμβουλο Ρογκάκη Παναγιώτη του Αναστασίου, στον οποίο  παρέχεται αντιμισθία

Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος – Ποιότητας Ζωής  – Καθαριότητας τον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Σκάζα Σωτήριο του Γεωργίου , στον οποίο  παρέχεται αντιμισθία

Αντιδήμαρχος Οικονομικών  –  Τοπικής Οικονομίας  και Τουρισμού  τον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Γιαννακόπουλου Απόστολο  του Γεωργίου, στον οποίο παρέχεται αντιμισθία.

Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών – Προγραμματισμού και Ψηφιακής Διακυβέρνησης τον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Μούσχουρα Γεώργιο του Νικολάου, στον οποίο παρέχεται αντιμισθία.

Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.

Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος Γιαννακόπουλος Απόστολος.

 

                                                            « Ορισμός Αντιδημάρχων και μεταβίβαση αρμοδιοτήτων»

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΝΕΜΕΑΣ

Έχοντας υπόψη:

1.Τις διατάξεις του άρθρου 59 του ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως τροποποιήθηκε από την παρ.1 του άρθρου 68 του ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, από το άρθρο 5 του ν.4623/2019 (Α’ 134), από το άρθρο 47 του ν.4647/19 (Α’ 204), το άρθρο 3 του ν. 5056/23 και το άρθρο 118 του ν. 5079/2023, αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου.

  1. Τις διατάξεις του άρθρου 2 του Ν. 3852/2010, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

3.Την υπ’ αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση ΥΠ.ΕΣ. “Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/2010, όπως ισχύει.”

  1. Τις διατάξεις του άρθρου 92 του ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 33 του ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ. 3 ε’ άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α’ 40), αναφορικά με την αντιμισθία.

5.Την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. εγκ.1333/110822/27.12.2023: «Αντιδήμαρχοι»

6.Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2021 (Ελληνική Στατιστική Αρχή 2846 / Β4 – 461/21.04.2023) για τον Δήμο Νεμέας  , σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται σε 6.352 κατοίκους.

  1. Το γεγονός ότι στο Δήμο Νεμέας μπορεί να ορισθούν έως τέσσερις (4) Αντιδήμαρχοι έμμισθοι.

8.Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου Νεμέας ( ΦΕΚ 2722/τεύχος Β/18-11-2011)   και ισχύει μετά τη μερική τροποποίηση αυτού, που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 632/Β΄/27-2- 2019

  1. Τις υπηρεσιακές ανάγκες του Δήμου Νεμέας και το γεγονός ότι πρέπει να οριστούν καθ’ ύλην αρμόδιοι Αντιδήμαρχοι, προκειμένου να εξασφαλιστεί η εύρυθμη και απρόσκοπτη λειτουργία  του

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ε Ι
Oρίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας ως Αντιδημάρχους του Δήμου  Νεμέας , με θητεία  από  05-01-2025  μέχρι 05-01-2026, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου (2024-2028), και τους μεταβιβάζει  συγκεκριμένες  αρμοδιότητές ως εξής:
Α. Αντιδήμαρχο Παιδείας – Αθλητισμού – Πολιτισμού και Κοινωνικής Αλληλεγγύης τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Ρογκάκη Παναγιώτη του Αναστασίου, στον οποίο  παρέχεται αντιμισθία και του μεταβιβάζει

Καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:                             

–   Λειτουργία θεμάτων Γραφείου Κοινωνικής προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού, όπως αυτές αναλυτικά περιγράφονται στο άρθρο 8 του ΟΕΥ, καθώς και στις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων, δηλαδή

–   Εφαρμογή προγραμμάτων κοινωνικής προστασίας και αλληλεγγύης, Κοινωνική πρόνοια, Διοικητική εξυπηρέτηση ΑΜΕΑ,

–   Εποπτεία Κοινωνικής πολιτικής του Δήμου

–   Εποπτεία διενέργειας και οργάνωσης σίτισης απόρων,

–   Ανάπτυξη πάσης φύσεως κοινωνικών δράσεων του Δήμου,

–   Εποπτεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης- Ρύθμιση προγραμμάτων αυτών.

–   Η διάθεση διδακτηρίων για άλλες χρήσεις κοινής ωφέλειας ή για την πραγματοποίηση εκδηλώσεων , κοινού ενδιαφέροντος, σε συνεργασία με τη Σχολική Επιτροπή

–   Σχεδιασμός και εκτέλεση προγραμμάτων Παιδείας και ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ.

–   Εποπτεία καθαριστριών σχολικών συγκροτημάτων Δήμου, Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

–   Εποπτεία-επίλυση οικονομικών αιτημάτων των σχολικών μονάδων , Συλλόγων Αθλητικών και πολιτιστικών-Κοινωνικών φορέων και λοιπών του Δήμου.

–   Επιμέλεια Διοργάνωσης πολιτιστικών Εκδηλώσεων

–   Ανάπτυξη του Πολιτιστικού Πολιτισμού του Δήμου

–   Αρμοδιότητες της παιδείας, του πολιτισμού και του Αθλητισμού στις οποίες περιλαμβάνονται ιδίως τα οριζόμενα στο άρθρο 75 περ. στ΄ του 3463/2006, όπως έχουν διαμορφωθεί με τις πρόσθετες αρμοδιότητες του άρθρου 94 παρ.4 του ν. 3852/2010 .

–   Προώθηση Πολιτιστικών ανταλλαγών σε Εθνικό, Ευρωπαϊκό και Διεθνές επίπεδο (περιλαμβανομένων και των αδελφοποιήσεων).

–   Εφαρμογή προγραμμάτων για την πρόληψη της παραβατικότητας.

–   Ενημέρωση και επίλυση αιτημάτων πολιτών –αναφορές σε σχέση με το αντικείμενό του.

–   Τη συνεργασία με τους προέδρους των Κοινοτήτων του Δήμου, για την επίλυση των προβλημάτων,    των καθ΄ ύλην  αρμοδιοτήτων του.

–     Ο Αντιδήμαρχος θα υπογράφει αλληλογραφία με άλλες αρχές, υπηρεσίες ή πρόσωπα,  έγγραφα και πράξεις που εποπτεύει και αναφέρονται στην άσκηση των καθ΄ ύλην αρμοδιοτήτων που του μεταβιβάζονται με την παρούσα απόφαση , καθώς επίσης και υποβολή εισηγήσεων προς τη Δημοτική Επιτροπή , για θέματα της αρμοδιότητάς του.

Β. Αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος – Ποιότητας Ζωής  – Καθαριότητας τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Σκάζα Σωτήριο του Γεωργίου , στον οποίο  παρέχεται αντιμισθία και του μεταβιβάζει

Καθ’ύλην  τις παρακάτω αρμοδιότητες:

–        Σχεδιασμός-εφαρμογή και εποπτεία του περιβάλλοντος, της ποιότητας ζωής και της Πολιτικής Προστασίας σε όλη  την περιοχή του Δήμου και συνεργασία με τους συναρμόδιους φορείς (Δασοπροστασία, πλημμύρες, καύσωνας, σεισμοί  κ.λ.π. όπως περιγράφονται στον Ο.Ε.Υ. του Δήμου).

–        Εποπτεία προσωπικού και σχεδιασμός λειτουργίας της υπηρεσίας Καθαριότητας και πρασίνου( όπως περιγράφονται αναλυτικά στον Ο.Ε.Υ του Δήμου, άρθρο 11 παρ. Β ,Γ Δ).

–        Τις αρμοδιότητες του τμήματος περιβάλλοντος που αφορούν στην προστασία και διαχείριση των υδάτινων πόρων και την καταπολέμηση της ρύπανσης.

–        Την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινοχρήστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου,

–        Της Αποκομιδής  απορριμμάτων

–        Της καθαριότητας της λαϊκής αγοράς.

–        Λειτουργία των συστημάτων διαχείρισης ανακυκλώσιμων υλικών σα οποία συμμετέχει ο Δήμος.

–        Εποπτεία λειτουργίας του Γραφείου κίνησης των αυτοκινήτων του Δήμου.

–        Εποπτεία της αισθητικής εμφάνισης, καθαριότητας, της ποιότητας ζωής και της λειτουργίας κάθε δημοτικού χώρου

–        Της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά.

–        Την εποπτεία, την ευθύνη και το συντονισμό των θεμάτων Υγιεινής & Ασφάλειας των εργαζομένων.

–        Την ευθύνη της συντήρησης και επισκευής Ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού, και Διαχείρισης Υλικών, καυσίμων, ανταλλακτικών μηχανολογικού εξοπλισμού του γραφείου καθαριότητας Δήμου Νεμέας.

–        Το συντονισμό και την επίβλεψη του έργου της Πολιτικής Προστασίας.

–        Εποπτεία λειτουργίας υπηρεσίας ύδρευσης-άρδευσης

–        Εποπτεία προσωπικού και ευθύνη λειτουργίας υπηρεσίας ύδρευσης- άρδευσης.

(έλεγχος γραφείου διαχείρισης υλικού, συντονισμός ελέγχου μετρητών ύδρευσης- άρδευσης ,έλεγχος ποιότητας νερού ) συντήρηση αντλιοστασίων, δικτύων ύδρευσης και άρδευσης, γεωτρήσεις, υδατοδεξαμενές κ.λ.π., ενημέρωση σχετικά της οικονομικής υπηρεσίας για την είσπραξη των ανταποδοτικών τελών.

–        Εποπτεία προσωπικού και ευθύνη λειτουργίας Κοιμητηρίων του Δήμου, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις και τους ειδικότερους κανονισμούς λειτουργίας του Δήμου.

–        Μέριμνα συντήρησης πρασίνου και κηποτεχνίας.

–        Διαχείριση υλικού αποθηκών του Δήμου αρμοδιοτήτων του.

–        Λειτουργία και συντήρηση των δημοτικών πάρκων και σιντριβανιών του Δήμου.

–        Προτάσεις για Έργα, μελέτες και προμήθειες σχετικά με τις ανωτέρω αρμοδιότητες.

–        Εποπτεία και έλεγχος περιουσιακών στοιχείων του Δήμου στις αρμοδιότητες ευθύνης του.

–        Κανονιστικές αποφάσεις-υλοποίηση αυτών σε σχέση με τις ανωτέρω αρμοδιότητες.

–        Ενημέρωση και επίλυση αιτημάτων πολιτών –αναφορές σε σχέση με το αντικείμενό του.

–        Των Εγγράφων προς την Αστυνομική Αρχή, σχετικά με την καθαριότητα, στάθμευση οχημάτων κ.λ.π.

–        Τη συνεργασία με τους Προέδρους των Κοινοτήτων του Δήμου, για την επίλυση των προβλημάτων, των καθ΄ ύλην αρμοδιοτήτων του.

–        Το δικαίωμα του γνησίου των υπογραφών.

–        Ο Αντιδήμαρχος θα  χορηγεί  και θα  υπογράφει  έγγραφα και πράξεις  που αναφέρονται στην άσκηση των καθ΄ ύλην  αρμοδιοτήτων που του μεταβιβάζονται με την παρούσα απόφαση καθώς θα φέρει την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

Γ. Αντιδήμαρχο Οικονομικών  –  Τοπικής Οικονομίας  και Τουρισμού  τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Γιαννακόπουλου Απόστολο  του Γεωργίου , στον οποίο   παρέχεται αντιμισθία  και του μεταβιβάζει

 Καθ’ύλην  τις παρακάτω αρμοδιότητες:

–        Των αρμοδιοτήτων Γραφείου Οικονομικών θεμάτων

–        Εποπτεία και ευθύνη των οικονομικών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα

–        Θεμάτων προϋπολογισμού, απολογισμού και οικονομικής πληροφόρησης, Λογιστηρίου-Διπλογραφικού, αποθηκών, λειτουργίας Γραφείου Ταμείου,  προμηθειών, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων, των προσόδων, ΤΑΠ και τελών καθαριότητας- φωτισμού, τελών ύδρευσης- άρδευσης, Νεκροταφείων  κ.α. τελών , ελέγχου Δημοτικής περιουσίας, Ταμειακής βεβαίωσης Εισπράξεων, Κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης, κοινόχρηστων χώρων κλ.π.,όπως επίσης περιγράφονται στο άρθρο 9 παρ.(β) του Ο.Ε.Υ. του Δήμου).

–        Προμήθειες που εκτελούνται από τις Διοικητικές και Οικονομικές Υπηρεσίες. ,

–        Την υπογραφή των υπηρεσιακών εγγράφων , αποφάσεων, δικαιολογητικών και πράξεων σχετικά με την οικονομική υπηρεσία.

–        Την υπογραφή  των πρωτοκόλλων παραλαβής (ως προς την θεώρηση των γνησίων υπογραφών της επιτροπής), των βεβαιώσεων καλής εκτέλεσης των έργων και εργασιών (ως   προς την θεώρηση των γνησίων υπογραφών της επιτροπής),  των βεβαιώσεων παρακράτησης φόρων, όλων των μισθοδοτικών καταστάσεων του πάσης φύσεως προσωπικού του Δήμου, των βεβαιώσεων Δημάρχου για δαπάνες ΟΤΕ, των βεβαιώσεων Δημάρχου για συνδρομές σε εφημερίδες και περιοδικά, των εντολών δαπανών πάγιας προκαταβολής,  κ.λ.π,

–        Την υπογραφή των αδειών καταλήψεων κοινόχρηστων χώρων  .

–        Την υπογραφή βεβαιώσεων περί μη οφειλής  Τέλους Ακίνητης περιουσίας.

Εποπτεία και ευθύνη για την  εύρυθμη λειτουργία  Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης και συγκεκριμένα:

–        α. Γραφείου Αγροτικής παραγωγής –φυτικής-παραγωγής

β. Γραφείου Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων

γ. Γραφείου Απασχόλησης και Τουρισμού.

–        Τα θέματα πρωτογενούς τομέα Αγροτικής  Ανάπτυξης και κτηνοτροφίας

–        Τα θέματα Τοπικών Οργανισμών Εγγείων Βελτιώσεων ( Τ.Ο.Ε.Β.)

–        Παρακολούθηση, αδειοδότηση και εποπτεία εμπορικών δραστηριοτήτων

–        Διαχείριση βοσκοτόπων

–        Την ευθύνη των δασών , δημοτικών και κοινοτικών καλλιεργητικών εκτάσεων και βοσκοτόπων , προστασία και διαχείριση των υδάτινων πόρων,

–        Τον έλεγχο καταστημάτων και επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος.

–        Υπηρεσίες Δημόσιας Υγείας

–        Εφαρμογή μέτρων για την προστασία και προαγωγή της δημόσιας υγείας,

–        Τη λειτουργία λαϊκής αγοράς, εμποροπανηγύρεων, την άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων και τη χορήγηση των σχετικών αδειών.

–        Τη διαφήμιση και τους χώρους για την τοποθέτηση πλαισίων προβολής υπαίθριας διαφήμισης.

–        Την επιβολή προστίμων για τα παράνομα πλαίσια και τις παράνομες πινακίδες (ν.2946/2001, ΦΕΚ 224 Α΄/2001)

–        Την έκδοση πάσης φύσεως αδειών που απαιτούνται για την λειτουργία οποιασδήποτε ,  επιχείρησης, εκμετάλλευσης, οργανισμού, φορέα.

–        Την υπογραφή της έκδοσης και ανανέωσης αδειών πωλητών παραγωγών & επαγγελματιών λαϊκών αγορών, καθώς και άσκησης υπαίθριου εμπορίου.

–        Τα θέματα Απασχόλησης, Προβολής και Τουρισμού

–        Θέματα δράσεων και πρωτοβουλιών για την προώθηση και διεύρυνση της απασχόλησης στην περιοχή του Δήμου

–        Την ευθύνη προγραμματισμού της τουριστικής ανάπτυξης του Δήμου Νεμέας.

–        Μέριμνα για πραγματοποίηση προγραμμάτων τουριστικής προβολής του Δήμου και εφαρμογή μηχανισμών ενημέρωσης/πληροφόρησης των επισκεπτών της περιοχής.

–        Τη Διαχείριση των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και των εν γένει θεμάτων που συνδέονται με χρηματοδοτήσεις στα πλαίσια Προγραμμάτων χρηματοδότησης

Τέλος αρμοδιότητες όπως περιγράφονται  στο άρθρο 7 του ΟΕΥ του Δήμου, καθώς και στις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.

Τη συνεργασία με τους προέδρους των Κοινοτήτων του Δήμου για την επίλυση των προβλημάτων , των  καθ΄ ύλην  αρμοδιοτήτων του.

Το δικαίωμα βεβαίωσης του γνησίου των υπογραφών.

Ο Αντιδήμαρχος θα  χορηγεί  και θα  υπογράφει  έγγραφα και πράξεις  που αναφέρονται στην άσκηση των καθ΄ ύλην  αρμοδιοτήτων που του μεταβιβάζονται με την παρούσα απόφαση καθώς θα φέρει την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου, όπως επίσης θα  υποβάλει  εισηγήσεις  προς το Δημοτικό Συμβούλιο, και τη Δημοτική  Επιτροπή , για θέματα της αρμοδιότητάς του.

Τέλος αρμοδιότητες όπως περιγράφονται  στο άρθρο 7 του ΟΕΥ του Δήμου, καθώς και στις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.

Τη συνεργασία με τους προέδρους των Κοινοτήτων του Δήμου για την επίλυση των προβλημάτων , των  καθ΄ ύλην  αρμοδιοτήτων του.

Το δικαίωμα βεβαίωσης του γνησίου των υπογραφών.

Ο Αντιδήμαρχος θα  χορηγεί  και θα  υπογράφει  έγγραφα και πράξεις  που αναφέρονται στην άσκηση των καθ΄ ύλην  αρμοδιοτήτων που του μεταβιβάζονται με την παρούσα απόφαση καθώς θα φέρει την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου, όπως επίσης θα  υποβάλει  εισηγήσεις  προς το Δημοτικό Συμβούλιο, και τη Δημοτική  Επιτροπή , για θέματα της αρμοδιότητάς του.

Δ. Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών – Προγραμματισμού και Ψηφιακής Διακυβέρνησης   τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Μούσχουρα Γεώργιο του Νικολάου , στον οποίο   παρέχεται αντιμισθία  και του μεταβιβάζει

Καθ’ύλην  τις παρακάτω αρμοδιότητες:

–   Εποπτεία (επίβλεψη, κατεύθυνση, έλεγχο) και ευθύνη των Τεχνικών Υπηρεσιών και της αντίστοιχης     οργανικής μονάδας του Δήμου και συγκεκριμένα του Γραφείου Τεχνικών έργων και μελετών, Τεχνική και Γραμματειακή Υποστήριξη- Τεχνικό Αρχείο, Προγραμματισμό μελετών και επίβλεψης έργων, σχεδιασμός, κατασκευή εκτέλεσης έργων Οδοποιίας, εκτέλεσης κτιριακών έργων, εκτέλεσης έργων υπαίθριων χώρων, εκτέλεσης έργων ηλεκτροφωτισμού, Δικτύων, τεχνικών συνεργείων, προγραμματισμού και οργάνωσης μελετών- επίβλεψης έργων, καθώς και συντήρηση έργων και αναπτυξιακών υποδομών του Δήμου ,όπως αναλυτικά αυτές αναφέρονται στο άρθρο  11 παρ.Α, Β (9),Γ (16,21) και Ε, ου ΟΕΥ του Δήμου, καθώς και στις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.

–  Εποπτεία και ευθύνη του Πολεοδομικού Σχεδιασμού και συγκεκριμένα την άσκηση των αρμοδιοτήτων που σχετίζονται με τις Πολεοδομικές Εφαρμογές,  όπως αυτές αναφέρονται στον Ο.Ε.Υ. του Δήμου.

–   Αρμοδιότητες σχεδιασμού, προγραμματισμού, εισηγήσεων και μέριμνας για την εφαρμογή προγραμμάτων, δράσεων και μέτρων για την προστασία και αναβάθμιση του περιβάλλοντος στην περιοχή του Δήμου.

– Τις αρμοδιότητες του Γραφείου Περιβάλλοντος που αφορούν στην διαχείριση των στερεών αποβλήτων, την κατασκευή και διαχείριση συστημάτων αποχέτευσης και βιολογικού καθαρισμού.

–  Σύνταξη και παρακολούθηση του Τεχνικού Προγράμματος του Δήμου (έργα-Μελέτες-προμήθειες).

-Παρακολούθηση εξέλιξης των έργων που εκτελούνται στο Δήμο.

Εποπτεία ηλεκτρομηχανολογικών ΄Εργων και Συγκοινωνιών  του Δήμου( θέματα συγκοινωνιών και κυκλοφορίας).

–        Εφαρμογή μεθόδων εξοικονόμησης ενέργειας στις κινητές και ακίνητες εγκαταστάσεις του Δήμου(κτίρια, αυτοκίνητα κλπ.)

–        Την ευθύνη του τομέα Ανάπτυξης, οικολογίας, Ενέργειας και εναλλακτικών μορφών ενέργειας, έρευνας και τεχνολογίας

–        Την ευθύνη της συντήρησης και Επισκευής Ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού και Διαχείρισης  Υλικών, Καυσίμων, ανταλλακτικών μηχανολογικού εξοπλισμού.

–        Επιμέλεια της συντήρησης και της ομαλής  λειτουργίας των Δημοτικών κτιρίων και του Δημαρχιακού κτιρίου, των σχολείων, των κτιρίων των νομικών προσώπων και του Δημοτικών νεκροταφείων από τεχνικής άποψης.

–        Λειτουργία – συντήρηση Δημοτικού φωτισμού και εποπτεία προσωπικού που εξυπηρετεί την λειτουργία του.

–        Εφαρμογή Κυκλοφοριακής Μελέτης (ρύθμιση κυκλοφορίας ,καθορισμός  πεζοδρόμων, μονοδρομήσεις και κατευθύνσεις  της κυκλοφορίας, απομάκρυνση εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων) και γενικότερα λήψη μέτρων για την αποφυγή δυσμενών επιδράσεων στην ασφάλεια της κυκλοφορίας του Δήμου.

–        Ονομασία των οδών πλατειών τοποθέτηση πινακίδων πληροφορίας και αρίθμηση κτισμάτων.

–        Τοποθέτηση, έλεγχος και συντήρηση πινακίδων ΚΟΚ.

–        Θέματα αντιπλημμυρικών και εγγειοβελτιωτικών έργων

–        Θέματα ανάπτυξης  πρασίνου

–        Την επίβλεψη μελετών και έργων προστασίας περιβάλλοντος και πρασίνου.

–        Θέματα ασφαλούς λειτουργίας και Συντήρησης  Παιδικών χαρών

–        Την ευθύνη της συντήρησης και επισκευής ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού και διαχείρισης υλικών , του Τμήματος Τεχνικών έργων.

–        Εποπτεία και ευθύνη  της λειτουργίας του Κέντρου  Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ),όπως αυτές αναλυτικά αναγράφονται στο άρθρο 10 του ΟΕΥ καθώς και στις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.

–        Λειτουργία Γραφείου προγραμματισμού, Πληροφορικής και Διαφάνειας  όπως ορίζονται αναλυτικά στο άρθρο 6  του Ο.Ε.Υ. του Δήμου.

–        Την ευθύνη για την τήρηση των αρχών διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης όπως αυτές  προβλέπονται  από τις εκάστοτε ισχύουσες νομοθετικές ρυθμίσεις, Προεδρικά διατάγματα, υπουργικές αποφάσεις και εγκυκλίους.

–        Ανάπτυξη και παρακολούθηση Μηχανοργάνωσης, Συστημάτων Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών, καθώς και λειτουργίας αναμεταδοτών του Δήμου.

–        Τη Διαχείριση των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και των εν γένει θεμάτων που συνδέονται με χρηματοδοτήσεις στα πλαίσια Προγραμμάτων χρηματοδότησης.

–        Ενημέρωση και επίλυση αιτημάτων πολιτών-αναφορών σε σχέση με το αντικείμενό του.

–        Τις δράσεις  για τα αδέσποτα ζώα.

–        Εποπτεία του όλου συστήματος διαχείρισης δεσποζόντων και αδέσποτων ζώων.

–        Τη συνεργασία με τους Προέδρους των Κοινοτήτων του Δήμου, για την επίλυση των προβλημάτων, των καθ΄ ύλην αρμοδιοτήτων του.

–        Το δικαίωμα βεβαίωσης  του γνησίου των υπογραφών.

–        Ο Αντιδήμαρχος θα  χορηγεί  και θα  υπογράφει  έγγραφα και

–        πράξεις  που αναφέρονται στην άσκηση των καθ΄ ύλην  αρμοδιοτήτων που του μεταβιβάζονται με την παρούσα απόφαση καθώς θα φέρει την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

   1.  Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.

  1. . Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. ΓιαννακόπουλοςΑπόστολος του Γεωργίου, που αναπληρώνει το Δήμαρχο, και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. ΡογκάκηΠαναγιώτη του Αναστασίου.
  2. Επίσης τον Αντιδήμαρχο κ. Μούσχουρα Γεώργιο όταν απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Σκάζα Σωτήριο .
  3. Επίσης στον Αντιδήμαρχο κ. Μούσχουρα Γεώργιο ανατίθεται η τέλεση πολιτικών γάμων που γίνονται στο Δήμο,  σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου η τέλεση θα γίνεται από τον  Αντιδήμαρχο κ. Ρογκάκη Παναγιώτη .
  4. Η άσκηση των κατά τα ανωτέρω ανατεθειμένων αρμοδιοτήτων άρχεται από την ημέρα δημοσίευσης της εν λόγω απόφασης, όπως παρακάτω ορίζεται.
  5. Η παρούσα να αναρτηθεί στο δικτυακό τόπο «Διαύγεια» και στην ιστοσελίδα του Δήμου .

                 Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

       ΦΡΟΥΣΙΟΣ  Θ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Ανανέωση θητείας - Σταθερός στα πρόσωπα ο Γιώργος Γκιώνης

Με απόφαση του δημάρχου αποφασίστηκε η ανανέωση της θητείας όλων των αντιδημάρχων του δήμου Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων.

 Ο Γιώργος Γκιώνης, αποφάσισε να διατηρήσει τη σύνθεση των αντιδημάρχων ως έχει, ανανεώνοντας τη θητεία τους και την εμπιστοσύνη του σε αυτούς, για ακόμη έναν χρόνο.

Παράλληλα, όπως τόνισε κατά τη σύντομη ομιλία του προς τα μέλη της ομάδας του, η συνολική λειτουργία και το έργο της δημοτικής αρχής αναμένεται να βασιστεί στη συλλογική προσπάθεια όλων των δημοτικών συμβούλων της δημοτικής αρχής, ανεξαρτήτως θεσμικών ρόλων, με κοινό στόχο την ανάπτυξη και την ευημερία του Δήμου.

Αναπληρωτής Δημάρχου και Αντιδήμαρχος Οικονομικών Υπηρεσιών, Διοίκησης και Τουρισμού: Τάσος Σακελλαρίου

Αντιδήμαρχος Αγίων Θεοδώρων: Σπύρος Ράτης

Ψηφιακού Μετασχηματισμού και Νέων Τεχνολογιών: Θοδωρής Πέτρου

Πολιτικής Προστασίας και Κλιματικής Αλλαγής: Μιχάλης Κανάκης

Τεχνικών Υπηρεσιών και Πολεοδομίας: Σωτήρης Πέρρας

Καθαριότητας Ανακύκλωσης και Περιβάλλοντος: Θανάσης Μουζάκης

Παιδείας, Πολιτισμού και Εκδηλώσεων: Θεώνη Μαυροματίδου

Κοινωνικής Μέριμνας, Πρόνοιας και Αθλητισμού: Σάκης Παπαθανασίου

Ανανέωση θητείας στο πρόσωπο του Χωρικού Αντιπεριφερειάρχη Κορινθίας Αναστάσιου Γκιολή

Ο Αναστάσιος Γκιολής δημοσίευσε στον προσωπικό του λογαρισμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα παρακάτω:
 
"Ένα μεγάλο ευχαριστώ Δημήτρης Πτωχός - Περιφερειάρχης Πελοποννήσου για την εμπιστοσύνη του στο πρόσωπο μου ανανεώνοντας την θητεία μου ως Χωρικό Αντιπεριφερειάρχη Κορινθίας.
 
Η Κορινθία καθημερινά αλλάζει προς το καλύτερο και θα συνεχίσω μαζί με τους Κορίνθιους συναδέλφους μου να εργαζόμαστε για αυτό το σκοπό.
Η πόρτα μου θα είναι ανοιχτή όπως έκανα από την πρώτη ημέρα ανάληψης των καθηκόντων μου και χαίρομαι που μιλάμε καθημερινά και μαζί χαράζουμε το μέλλον και λύνουμε ζητήματα της καθημερινότητας.
Πιστεύω πολύ στην συνεργασία και με σκληρή δουλειά,μεθοδικότητα θα πάμε την Κορινθία μπροστά...όλοι μαζί".

Πληροφορίες

Δημιουργήσαμε την ομάδα του isthmosnews.gr που είναι μία ζωντανή διαρκώς ανανεωμένη παρέα στην οποία θα μπορούν να συμμετέχουν όλοι ανεξαρτήτως ηλικίας και μόρφωσης, που ενδιαφέρονται επαρκώς και νοιάζονται που τολμούν να μοιράζονται απόψεις και να εκφράζονται δημόσια.

Email Επικοινωνίαςpress@isthmosnews.gr

Κοινότητα Viber : Kλίκ ΕΔΩ για να μπείς στην κοινότητα